ΚΑΘΕ ΠΝΕΥΜΑ ΟΜΟΟΥΣΙΟΝ ΤΟΥ ΝΟΗΤΟΥ ΠΥΡΟΣ, ΤΟ ΟΠΟΙΟΝ ΕΠΙΛΕΓΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗΝ ΩΣ ΟΧΗΜΑ ΠΡΟΣ ΜΕΤΕΝΣΑΡΚΩΣΙΝ, ΔΙΕΠΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΝ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ!!!
ΟΜΩΣ, ΚΑΘΕ ΑΛΟΓΟΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑ, Η ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΣΚΟΛΛΑΤΑΙ ΕΠΙ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ, ΔΙΕΠΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΟΜΟΝ ΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ!
.............................................
"ΕΡΩΣ ΥΜΩΝ ΨΥΧΑΙ ΔΕΣΠΟΣΕΙ ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΗ, ΟΙΔΕ ΓΑΡ ΜΕΤ' ΕΜΕ ΠΑΝΤΩΝ ΔΕΣΠΟΤΑΙ ΤΕ ΚΑΙ ΤΑΞΙΑΡΧΟΙ.
ΨΥΧΑΙ ΔΕ, ΟΣΑΙ ΤΗΝ ΑΓΗΡΑΤΟΝ ΜΟΥ ΣΚΗΠΤΟΥΧΙΑΝ ΘΕΡΑΠΕΥΕΤΕ, ΙΣΤΕ ΩΣ ΕΩΣ ΜΕΝ ΑΝΑΜΑΡΤΗΤΟΙ ΕΣΤΕ, ΤΑ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ ΟΙΚΗΣΕΤΕ ΧΩΡΙΑ."
ΕΡΜΗΝΕΙΑ:
Ο ΕΡΩΣ ΚΑΙ Η ΑΝΑΓΚΗ, ΨΥΧΕΣ, ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΥΡΙΟΙ ΣΑΣ, ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΟΙ, ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ, ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΕΣ ΤΩΝ ΤΑΞΕΩΝ.
ΨΥΧΕΣ, ΟΣΕΣ ΥΠΗΡΕΤΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΓΕΡΑΣΤΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ΜΟΥ, ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΟΤΙ, ΟΣΟ ΕΙΣΑΣΤΕ ΑΝΑΜΑΡΤΗΤΕΣ, ΘΑ ΚΑΤΟΙΚΕΙΤΕ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ.
(Απόσπασμα ΧΧΙΙΙ από την ΙΕΡΑ ΒΙΒΛΟ ΤΟΥ ΕΡΜΗ ΤΟΥ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΥ ΕΠΙΓΡΑΦΟΜΕΝΗ ΚΟΡΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ)
.................................................
"Πάντα δε γίνεται ΦΥΣΕΙ και ΕΙΜΑΡΜΕΝΗ και ουκ εστι τοπος έρημος ΠΡΟΝΟΙΑΣ, ΠΡΟΝΟΙΑ δε εστιν αυτοτελής ΛΟΓΟΣ τουΕΠΟΥΡΑΝΙΟΥ ΘΕΟΥ.
Δύο δε τούτου αυτοφυείς δυνάμεις, ΑΝΑΓΚΗ και ΕΙΜΑΡΜΕΝΗ.
Ή δε ΕΙΜΑΡΜΕΝΗ υπηρετεί ΠΡΟΝΟΙΑ και ΑΝΑΓΚΗ. Τη δεΕΙΜΑΡΜΕΝΗ υπηρετούσιν οι ΑΣΤΈΡΕΣ. Ούτε γαρ ΕΙΜΑΡΜΕΝΗφυγείν τις δύναται, ούτε φυλάξαι εαυτόν απο της τούτων δεινότητος. Όπλον γαρ ΕΙΜΑΡΜΕΝΗΣ οι ΑΣΤΕΡΕΣ, κατά γαρ ταύτην πάντα αποτελούσι τη φύσει και τοις ανθρωποις"(ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΧΙΙ- ΕΡΜΟΥ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΣ ΑΜΜΩΝΑ-ΕΡΜΗΣ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ)!
ΟΜΩΣ, ΚΑΘΕ ΑΛΟΓΟΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑ, Η ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΣΚΟΛΛΑΤΑΙ ΕΠΙ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ, ΔΙΕΠΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΟΜΟΝ ΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ!
.............................................
"ΕΡΩΣ ΥΜΩΝ ΨΥΧΑΙ ΔΕΣΠΟΣΕΙ ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΗ, ΟΙΔΕ ΓΑΡ ΜΕΤ' ΕΜΕ ΠΑΝΤΩΝ ΔΕΣΠΟΤΑΙ ΤΕ ΚΑΙ ΤΑΞΙΑΡΧΟΙ.
ΨΥΧΑΙ ΔΕ, ΟΣΑΙ ΤΗΝ ΑΓΗΡΑΤΟΝ ΜΟΥ ΣΚΗΠΤΟΥΧΙΑΝ ΘΕΡΑΠΕΥΕΤΕ, ΙΣΤΕ ΩΣ ΕΩΣ ΜΕΝ ΑΝΑΜΑΡΤΗΤΟΙ ΕΣΤΕ, ΤΑ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ ΟΙΚΗΣΕΤΕ ΧΩΡΙΑ."
ΕΡΜΗΝΕΙΑ:
Ο ΕΡΩΣ ΚΑΙ Η ΑΝΑΓΚΗ, ΨΥΧΕΣ, ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΥΡΙΟΙ ΣΑΣ, ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΟΙ, ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ, ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΕΣ ΤΩΝ ΤΑΞΕΩΝ.
ΨΥΧΕΣ, ΟΣΕΣ ΥΠΗΡΕΤΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΓΕΡΑΣΤΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ΜΟΥ, ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΟΤΙ, ΟΣΟ ΕΙΣΑΣΤΕ ΑΝΑΜΑΡΤΗΤΕΣ, ΘΑ ΚΑΤΟΙΚΕΙΤΕ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ.
(Απόσπασμα ΧΧΙΙΙ από την ΙΕΡΑ ΒΙΒΛΟ ΤΟΥ ΕΡΜΗ ΤΟΥ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΥ ΕΠΙΓΡΑΦΟΜΕΝΗ ΚΟΡΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ)
.................................................
"Πάντα δε γίνεται ΦΥΣΕΙ και ΕΙΜΑΡΜΕΝΗ και ουκ εστι τοπος έρημος ΠΡΟΝΟΙΑΣ, ΠΡΟΝΟΙΑ δε εστιν αυτοτελής ΛΟΓΟΣ τουΕΠΟΥΡΑΝΙΟΥ ΘΕΟΥ.
Δύο δε τούτου αυτοφυείς δυνάμεις, ΑΝΑΓΚΗ και ΕΙΜΑΡΜΕΝΗ.
Ή δε ΕΙΜΑΡΜΕΝΗ υπηρετεί ΠΡΟΝΟΙΑ και ΑΝΑΓΚΗ. Τη δεΕΙΜΑΡΜΕΝΗ υπηρετούσιν οι ΑΣΤΈΡΕΣ. Ούτε γαρ ΕΙΜΑΡΜΕΝΗφυγείν τις δύναται, ούτε φυλάξαι εαυτόν απο της τούτων δεινότητος. Όπλον γαρ ΕΙΜΑΡΜΕΝΗΣ οι ΑΣΤΕΡΕΣ, κατά γαρ ταύτην πάντα αποτελούσι τη φύσει και τοις ανθρωποις"(ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΧΙΙ- ΕΡΜΟΥ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΣ ΑΜΜΩΝΑ-ΕΡΜΗΣ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ)!
ΕΡΜΗΝΕΙΑ:
"Όλα γίνονται σύμφωνα με την ΦΥΣΗ και την ΕΙΜΑΡΜΕΝΗ και δεν υπάρχει τόπος χωρίς την ΠΡΟΝΟΙΑ, ΠΡΟΝΟΙΑ δε είναι ο αυτοτελής ΛΟΓΟΣ του ΕΠΟΥΡΑΝΙΟΥ ΘΕΟΥ.
Δύο δε είναι οι αυτοφυείς δυνάμεις:
Η ΑΝΑΓΚΗ και Η ΕΙΜΑΡΜΕΝΗ.
Η δε ΕΙΜΑΡΜΕΝΗ υπηρετεί την ΠΡΟΝΟΙΑ και την ΑΝΑΓΚΗ,
και την ΕΙΜΑΡΜΕΝΗ υπηρετούν οι ΑΣΤΕΡΕΣ.
Γιατί κανείς δεν μπορεί να ξεφύγει από την ΕΙΜΑΡΜΕΝΗ, ούτε να προφυλάξει τον εαυτό του από την δύναμη της και γιατί όπλο τηςΕΙΜΑΡΜΕΝΗΣ είναι οι ΑΣΤΕΡΕΣ οι οποίοι, σύμφωνα με αυτήν φέρνουν σε πέρας ό,τι αφορά τη φύση και τους ανθρώπους."
.......................................................
ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΤΙΜΑΙΟ ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΟΣ:
«Ούτως ουν δη κατά λόγον τον εικότα δει λέγειν, τόνδε τον κόσμον ζώον έμψυχον έννουν τε τη αληθεία δια την του θεού γενέσθαιΠΡΟΝΟΙΑΝ».
"Όλα γίνονται σύμφωνα με την ΦΥΣΗ και την ΕΙΜΑΡΜΕΝΗ και δεν υπάρχει τόπος χωρίς την ΠΡΟΝΟΙΑ, ΠΡΟΝΟΙΑ δε είναι ο αυτοτελής ΛΟΓΟΣ του ΕΠΟΥΡΑΝΙΟΥ ΘΕΟΥ.
Δύο δε είναι οι αυτοφυείς δυνάμεις:
Η ΑΝΑΓΚΗ και Η ΕΙΜΑΡΜΕΝΗ.
Η δε ΕΙΜΑΡΜΕΝΗ υπηρετεί την ΠΡΟΝΟΙΑ και την ΑΝΑΓΚΗ,
και την ΕΙΜΑΡΜΕΝΗ υπηρετούν οι ΑΣΤΕΡΕΣ.
Γιατί κανείς δεν μπορεί να ξεφύγει από την ΕΙΜΑΡΜΕΝΗ, ούτε να προφυλάξει τον εαυτό του από την δύναμη της και γιατί όπλο τηςΕΙΜΑΡΜΕΝΗΣ είναι οι ΑΣΤΕΡΕΣ οι οποίοι, σύμφωνα με αυτήν φέρνουν σε πέρας ό,τι αφορά τη φύση και τους ανθρώπους."
.......................................................
ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΤΙΜΑΙΟ ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΟΣ:
«Ούτως ουν δη κατά λόγον τον εικότα δει λέγειν, τόνδε τον κόσμον ζώον έμψυχον έννουν τε τη αληθεία δια την του θεού γενέσθαιΠΡΟΝΟΙΑΝ».
ΕΡΜΗΝΕΙΑ:
(Έτσι λοιπόν πρέπει να παραδεχώμεθα σύμφωνα με την λογικήν, ότι αυτός ο κόσμος ο ζωντανός, ο έμψυχος, ο νουνεχής, εδημιουργήθη πραγματικώς ένεκα της θείας ΠΡΟΝΟΙΑΣ).
(Πλάτωνος «Τίμαιος» 30Β).
................................................
ΚΑΙ ΣΤΑ ΗΘΙΚΑ ΤΟΥ ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΥ:
«Έστιν ουν ΠΡΟΝΟΙΑ η μεν ανωτάτω και πρώτη του ΠΡΩΤΟΥ ΘΕΟΥ νόησις είτε και βούλησις ούσα ευεργέτις απάντων, καθ’ ην πρώτως έκαστα των θείων δια παντός άριστά τε και κάλλιστα κεκόσμηται».
(Έτσι λοιπόν πρέπει να παραδεχώμεθα σύμφωνα με την λογικήν, ότι αυτός ο κόσμος ο ζωντανός, ο έμψυχος, ο νουνεχής, εδημιουργήθη πραγματικώς ένεκα της θείας ΠΡΟΝΟΙΑΣ).
(Πλάτωνος «Τίμαιος» 30Β).
................................................
ΚΑΙ ΣΤΑ ΗΘΙΚΑ ΤΟΥ ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΥ:
«Έστιν ουν ΠΡΟΝΟΙΑ η μεν ανωτάτω και πρώτη του ΠΡΩΤΟΥ ΘΕΟΥ νόησις είτε και βούλησις ούσα ευεργέτις απάντων, καθ’ ην πρώτως έκαστα των θείων δια παντός άριστά τε και κάλλιστα κεκόσμηται».
ΕΡΜΗΝΕΙΑ:
(Η ανωτάτη λοιπόν και πρώτη ΠΡΟΝΟΙΑ, όντας νόηση και βούληση του ΠΡΩΤΟΥ ΘΕΟΥ, είναι ευεργετική για τα πάντα και σύμφωνα με αυτήν, από μιας αρχής, έχει διαταχθεί κάθε τι το θείο δια παντός με τον καλύτερο και ωραιότερο τρόπο).
(Πλούταρχος, «Ηθικά», Τόμος 15, Περί Ειμαρμένης, 572F, εκδ. ΚΑΚΤΟΣ).
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΟΜΑΔΑ ΕΨΙΛΟΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΣΤΗ ΤΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΟΙΚΕΙΟΠΟΙΗΣΕΩΣ ΑΡΘΡΩΝ ΚΑΙ ΠΟΙΗΜΑΤΩΝ, ΔΕΝ ΑΝΑΓΡΑΦΕΙ ΠΗΓΕΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΙΝΑΙ ΑΡΘΡΟ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΙΚΗΣ ΖΕΥΓΑΡΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΝΙΑ ΠΥΛΗ: https://ellaniapili.blogspot.com/2017/10/blog-post_703.html