Λίγοι υπηρετούν την Αλήθεια γιατί λίγοι έχουν τη θέληση και λιγότεροι τη δύναμη για να είναι δίκαιοι

-"Μητρός τε και πατρὸς και των άλλων προγόνων απάντων τιμιώτερόν εστιν η Πατρὶς και σεμνότερον και αγιώτερον και εν μείζονι μοίρα και παρα θεοίς και παρ᾿ ανθρώποις τοις νουν έχουσι." -
-"Έστ' ήμαρ ότε Φοίβος πάλιν ελεύσεται καί ές αεί έσεται"
- "Άλ, εσύ που είσαι το Φως, έλα στη Γή!
Κι εσύ Έλ ρίξε τις ακτίνες σου στην ιλύ που ψήνεται
(που βρίσκεται σε κατάσταση αναβρασμού).
Ας γίνει ένα καταστάλαγμα (μια ξηρά)
για να μπορέσουν τα Εγώ να ζήσουν, να υπάρξουν
και να σταθούν πάνω στην παλλόμενη Γη.
Ας μην επικρατήσει η νύχτα, που είναι το μικρόν,
και κινδυνέψει να ταφεί (να σβήσει, να χαθεί)
το καταστάλαγμα του πυρός μέσα στην αναβράζουσα ιλύ,
και ας αναπτυχθεί η Ψυχή, που είναι το μέγιστο,
το σημαντικότερο όλων!"

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Σάββατο, 27 Αυγούστου 2016

«Εμείς οι Παλαιστίνιοι καταγόμαστε από την Κρήτη.Τι γνωριζουμε για τους φιλισταιους της Παλαιας Διαθηκης.


«Εμείς οι Παλαιστίνιοι καταγόμαστε από την Κρήτη.
 Φύγαμε από την Κρήτη και πήγαμε στην Παλαιστίνη. 
Ξαναγυρίσαμε στην Κρήτη και ξαναφύγαμε 
από την Κρήτη και ξαναπήγαμε 
και εγκατασταθήκαμε μονίμως στην Παλαιστίνη ...»
Γιασέρ Αραφάτ, Αθήνα 15 Δεκεμβρίου 1981.
Το ζήτημα της καταγωγής του σύγχρονου 
παλαιστινιακού έθνους έχει απασχολήσει 
κατά καιρούς πλήθος ερευνητών.
 Οι ίδιοι αραβόφωνοι και στην πλειοψηφία τους
 μουσουλμάνοι στο θρήσκευμα,
με μεγάλο ποσοστό 
Ορθοδόξων μεταξύ τους, είθισται
 να θεωρούνται αραβικός λαός. 
Ωστόσο, σήμερα πλέον η συντριπτική πλειοψηφία 
των ειδικών επιστημόνων συμφωνούν, ότι
 τουλάχιστον οι αρχαίοι Παλαιστίνιοι, οι Φιλισταίοι,
 ήταν κρητικής καταγωγής Πελασγοί, οι οποίοι
 σε πανάρχαια εποχή αποίκισαν τις ακτές 
της Μέσης Ανατολής. 
Αλλά και στους αιώνες που ακολούθησαν η ελληνική
παρουσία στην περιοχή ενισχύθηκε σημαντικά ιδίως 
κατά τα ελληνιστικά χρόνια, όταν ο ελληνικός 
πληθυσμός της Παλαιστίνης έφθασε να είναι
 το κυρίαρχο στοιχείο της περιοχής.
 Αυτοί οι πληθυσμοί, πελασγικοί και ελληνικοί, 
άρχισαν να φθίνουν τα πρώτα χρόνια του μεσαίωνα
 εξαιτίας των βίαιων εκχριστιανισμών τους 
από το ρωμαιοχριστιανικό κράτος. 
Η ελληνική γλώσσα έπαψε να μιλιέται ιδίως 
μετά την εξάπλωση του Ισλάμ και την προσχώρηση 
των λαών αυτών στη νέα θρησκεία
σε μία απέλπιδα προσπάθεια να απαλλαγούν 
από τη ρωμαιοχριστιανική καταπίεση.
TheSeaPeople2.jpg
Αρχαιολογικά πιστή απεικόνιση
 των Λαών της Θάλασσας 
από τον Johnny Shumate
Sea-Peoples.jpg
Οι Φιλισταίοι άποικοι των Κρητικών.
Ξεκινώντας από τις ίδιες τις εβραϊκές πηγές 
εισπράττουμε τη διαβεβαίωση, ότι οι Φιλισταίοι
 είναι κρητικής καταγωγής. 
Οι προφήτες της «Παλαιάς Διαθήκης» αναφέρουν:
«Δια τούτο τάδε λέγει Κύριος. ιδού εγώ εκτείνω
 την χείρα μου επί τους αλλοφύλους
 και εξολοθρεύσω Κρήτας και απολώ 
τους καταλοίπους την παραλίανΧ και ποιήσω
 εν αυτοίς εκδικήσεις μεγάλας, και επιγνώσονται
 διότι εγώ Κύριος εν τω δούναι 
την εκδίκησίν μου επ' αυτούς»
 [μετ.: «Ο Κύριος δια τούτο λέγει αυτά. 
Κοίταξε εγώ εκτείνω (απλώνω) την τιμωρό χείρα μου 
κατά των αλλοφύλων και θα καταστρέψω τους Κρήτες
 και όλους τους κατοίκους των παράλιων. 
Θα τιμωρήσω αυτούς σκληρά και έτσι θα μάθουν, 
ότι εγώ είμαι ο Κύριος, όταν επιφέρω
 την εκδίκηση μου κατ' αυτών»]
 («Προφήτης Ιεζεκιήλ», κε΄. ιστ΄-ιζ΄).
«Διότι Γάζα διηρπασμένη έσται, και Ασκαλών
 εις αφανισμόν, και Άζωτος 
και Ακκαρών εκριζωθήσεται. 
Ουαί οι κατοικούντες το σχοίνισμα της θαλάσσης, 
πάροικοι Κρητών. λόγος Κυρίου εφ' υμάς,
 Χαναάν γη αλλοφύλων, και απολώ υμάς
 εκ κατοικίας. Και έσται Κρήτη νομή ποιμνίων 
και μάνδρα προβάτων. 
Και έσται το σχοίνισμα της θαλάσσης
 τοις καταλοίποις οίκου ΙούδαΧ επ' αυτούς
 νεμήσονται εν τοις οίκοις Ασκάλωνος, 
δείλης καταλύσουσιν από προσώπου 
υιών Ιούδα, ότι επέσκεπται αυτούς
 Κύριος ο Θεός αυτών, και αποτρέψει 
την αιχμαλωσίαν αυτών» 
[μετ.: «Διότι η Γάζα θα λεηλατηθεί, η Ασκαλών 
θα εξαφανιστεί, η Άζωτος στο καταμεσήμερο θα εξαφανισθεί από προσώπου 
της γης και η Ακκαρών θα εκριζωθεί.
 Αλίμονο σε αυτούς που κατοικούν
 τα παράλια (της Παλαιστίνης), τους απογόνους
 τούτους των Κρητών αποίκων. 
Ο λόγος του Κυρίου στρέφεται εναντίον σου,
 ω Χαναάν και συ χώρα των αλλοφύλων: 
Θα καταστρέψω εσάς και τις κατοικίες σας. 
Έτσι κι αλλιώς η Κρήτη θα γίνει τόπος
 βοσκής προβάτων και ποιμνιοστάσιο.
 Τα παράλια (της Παλαιστίνης) θα περιέλθουν 
στους Ιουδαίους, οι οποίοι
 επέστρεψαν από την αιχμαλωσία. 
Οι Ιουδαίοι θα βοσκήσουν τα πρόβατα τους
 εκεί, όπου πριν οι οικίες της Ασκάλωνος.
 Κατά το δειλινό θα διαλυθούν (οι Φιλισταίοι) 
ενώπιον των Ιουδαίων. 
Αυτό θα γίνει γιατί ο Κύριος ο θεός τους
 τούς επισκέφθηκε και θα τους γυρίσει 
από την αιχμαλωσία τους»] 
(«Προφήτης Σοφονίας», β΄. δ΄-ζ΄).
Εκτός από την εβραϊκή μαρτυρία,
 ότι οι Φιλισταίοι ήταν άποικοι Κρητών,
 ο αναγνώστης μένει άφωνος μπροστά
 στη μακάβρια επικαιρότητα 
των βιβλικών απειλών και εξαγγελιών. 
Σαν να γράφτηκαν σήμερα 
για να περιγράψουν τις πρόσφατες σφαγές
 εις βάρος Παλαιστινίων στη Γάζα 
από τον ισραηλινό στρατό. 
Στις παραπάνω αναφορές της «Βίβλου»
 και η αρχαία ελληνική γραμματεία συμφωνεί, 
ότι δηλαδή οι Κρήτες 
είχαν αποικίσει σε πανάρχαια εποχή την Παλαιστίνη. 
Συγκεκριμένα ο Σαρπηδών, αδελφός του Μίνωα, 
συγκρούστηκε μαζί του για το θρόνο της Κρήτης. 
Ηττήθηκε και ακολουθούμενος 
από τους οπαδούς του 
απέπλευσε προς τη Μέση Ανατολή. 
Φθάνοντας εκεί έγινε βασιλιάς των Σολύμων 
(μετέπειτα Ιεροσολύμων):
«Όταν τα παιδιά της Ευρώπης,
 ο Σαρπηδόνας και ο Μίνωας 
μάλωσαν για τη βασιλεία και επικράτησε
 ο Μίνωας, ο Σαρπηδόνας
 έφυγε μαζί με τους συντρόφους του. 
Οι εξόριστοι έφθασαν στην Μιλυάδα της Ασίας, 
όπου σήμερα κατοικούν οι Λύκιοι. 
Τότε λεγόταν Μιλυάδα και οι Μιλύες
 λέγονταν Σόλυμοι. 
Βασιλιάς ήταν ο Σαρπηδόνας ...» 
(Ηρόδοτος, Κλειώ, Βιβλίο Α΄, 173).
Τον Ηρόδοτο επιβεβαιώνει και ο Ιουδαίος ιστορικός
Φλάβιος Ιώσηπος:
«Επειδή, επί της εποχής του Αβραάμ
 του προγόνου μας, η πόλη λεγόταν Σόλυμα. 
Πολλοί λένε ότι και ο Όμηρος την αποκαλεί Σόλυμα. 
Την δε προσωνυμία «Ιερό» 
οι Εβραίοι έβαλαν αργότερα. 
Ήταν κατά την εποχή που με τη στρατιά
 του Ιησού κατά των Χαναναίων
 και του πολέμου, κατά τον οποίο οι Χαναναίοι
 κράτησαν (την πόλη), 
που (ο Ιησούς) κατένειμε στους Εβραίους,
 οι οποίοι όμως δεν κατάφεραν
 να διώξουν (τους Χαναναίους) από τα Ιεροσόλυμα,
 μέχρι που την πολιόρκησε ο Δαυίδ ...»
 (Ιώσηπος, «Ιουδαϊκή Αρχαιολογία», 
Ζ, 3. 10-25).
Μάλιστα ο Ιώσηπος θεωρώντας
 τα Σόλυμα πόλη Χαναναίων, 
δηλαδή Φιλισταίων, δίνει σε συνδυασμό 
με τον Ηρόδοτο μία ακόμη απόδειξη 
ότι οι Φιλισταίοι ήταν κρητικής καταγωγής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου