Λίγοι υπηρετούν την Αλήθεια γιατί λίγοι έχουν τη θέληση και λιγότεροι τη δύναμη για να είναι δίκαιοι

-"Μητρός τε και πατρὸς και των άλλων προγόνων απάντων τιμιώτερόν εστιν η Πατρὶς και σεμνότερον και αγιώτερον και εν μείζονι μοίρα και παρα θεοίς και παρ᾿ ανθρώποις τοις νουν έχουσι." -
-"Έστ' ήμαρ ότε Φοίβος πάλιν ελεύσεται καί ές αεί έσεται"
- "Άλ, εσύ που είσαι το Φως, έλα στη Γή!
Κι εσύ Έλ ρίξε τις ακτίνες σου στην ιλύ που ψήνεται
(που βρίσκεται σε κατάσταση αναβρασμού).
Ας γίνει ένα καταστάλαγμα (μια ξηρά)
για να μπορέσουν τα Εγώ να ζήσουν, να υπάρξουν
και να σταθούν πάνω στην παλλόμενη Γη.
Ας μην επικρατήσει η νύχτα, που είναι το μικρόν,
και κινδυνέψει να ταφεί (να σβήσει, να χαθεί)
το καταστάλαγμα του πυρός μέσα στην αναβράζουσα ιλύ,
και ας αναπτυχθεί η Ψυχή, που είναι το μέγιστο,
το σημαντικότερο όλων!"

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Κυριακή, 14 Αυγούστου 2016

Η Ελλάδα είναι ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ και ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ!Απίστευτο εύρημα στην ΙΑΠΩΝΙΑ...

Απίστευτο εύρημα της αρχαιότητας βρέθηκε πρόσφατα στην… Ιαπωνία. Είναι μαρμάρινο πόδι μήκους 27 εκατοστών και μάλιστα είναι σε άριστη κατάσταση. Ο Πωλ Μπερνάρντ ο άνθρωπος που το βρήκε αναφέρει πως « είναι τέτοια η τελειότητα της κατασκευής, που μόνο ελληνικό μπορεί να είναι».
Το παράδοξο ωστόσο είναι ότι βρέθηκε κοντά στην πόλη Όξους στα βόρεια σύνορα του Αφγανιστάν και βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε έκθεση στο Τόκυο.
Το πόδι φαίνεται πως ανήκει σε άγαλμα του Δία, που οι ανατολικοί λαοί ταύτιζαν με το Μίθρα.
Το εύρημα βρέθηκε το 1968 και είναι η απόδειξη της παρουσίας των Ελλήνων στη Μέση Ανατολή, μετά την κατάκτησή της από τον Μεγάλο Αλέξανδρο.
Το 1968 βρέθηκε και αμέσως μεταφέρθηκε στο μουσείο της Καμπούλ. Κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 90’ όπου υπήρξε αναταραχή στην χώρα, το μουσείο ‘ξεγυμνώθηκε΄ από  τα κειμήλια αξίας. Μέσα από τις άγνωστες πορείες του λαθρεμπορίου το ‘πόδι΄ έφτασε στην Ιαπωνία στα χέρια ιδιώτη συλλέκτη. Ο Ikuo Hirayama, αποφάσισε πως δεν πρέπει να το κρατήσει για τον εαυτό του, αλλά να το ‘δωρίσει’ στον κόσμο. Τελικά το δώρισε στο ιαπωνικό δημόσιο, το οποίο και αφού αναγνώρισε την αξία και προέλευση του έργου το δημοσιοποίησε στο αρχαιολογικό μουσείο του Τόκυο. Θα επιστραφεί δε στο Αφγανιστάν μόλις η κατάσταση στη χώρα, επανέλθει σε ηρεμία.
Η Ελλάδα είναι παντού. Είναι παγκόσμια, είναι διαχρονική.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου