Λίγοι υπηρετούν την Αλήθεια γιατί λίγοι έχουν τη θέληση και λιγότεροι τη δύναμη για να είναι δίκαιοι

-"Μητρός τε και πατρὸς και των άλλων προγόνων απάντων τιμιώτερόν εστιν η Πατρὶς και σεμνότερον και αγιώτερον και εν μείζονι μοίρα και παρα θεοίς και παρ᾿ ανθρώποις τοις νουν έχουσι." -
-"Έστ' ήμαρ ότε Φοίβος πάλιν ελεύσεται καί ές αεί έσεται"
- "Άλ, εσύ που είσαι το Φως, έλα στη Γή!
Κι εσύ Έλ ρίξε τις ακτίνες σου στην ιλύ που ψήνεται
(που βρίσκεται σε κατάσταση αναβρασμού).
Ας γίνει ένα καταστάλαγμα (μια ξηρά)
για να μπορέσουν τα Εγώ να ζήσουν, να υπάρξουν
και να σταθούν πάνω στην παλλόμενη Γη.
Ας μην επικρατήσει η νύχτα, που είναι το μικρόν,
και κινδυνέψει να ταφεί (να σβήσει, να χαθεί)
το καταστάλαγμα του πυρός μέσα στην αναβράζουσα ιλύ,
και ας αναπτυχθεί η Ψυχή, που είναι το μέγιστο,
το σημαντικότερο όλων!"

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Τρίτη, 5 Ιουλίου 2016

ΕΝ ΑΡΧΗ ΗΝ ΤΟ ΦΩΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ Η ΖΩΗ.


Ερμής Τρισμέγιστος - Ερμητικά κείμενα - 






Σύμφωνα με τα κείμενα του Ερμή Τρισμέγιστου βρισκόμαστε μέσα σε μία δημιουργία ενός αισθητού κόσμου που αποτελείται από επτά κύκλους και η δομή τους είναι από πυρ και πνεύμα.

Πυρ και Πνεύμα σύμφωνα με τον Ερμή Τρισμέγιστο το δοχείο της γένεσης του θνητού διττού διπολικού κόσμου, είναι μία φύση κατωφερή με σπειροειδή κίνηση όπου τα πιο βαριά κατωφερή στοιχεία είναι τα τέσσερα στοιχεία από πυρ και πνεύμα και είναι η φωτιά ο αέρας η γη και τα νερά.

Όλα ξεκινούν όταν από το σκότος  εμφανίστηκε μερικώς αυτή η σκοτεινή κατωφερή και υγρή φύση με σπειροειδή φορά, και από τα Φωτισμένα Πεδία που προϋπήρχαν αυτής της εμφανιζόμενης κατωφερής φύσης από το σκότος ανυψώθηκε Άγιος Λόγος προς αυτή, και από την σκοτεινή φύση ανυψώθηκε το πυρ ενώθηκε το πνεύμα μαζί του το οποίο πνεύμα πλανόταν πάνω από τα πιο κατωφερή στοιχεία αυτής της σκοτεινής υγρής φύσης την γη και τα νερά, μαζί και ο ελαφρύς αέρας που ακολούθησε το πνεύμα.

Ο Ερμής Τρισμέγιστος αφού μας ανέλυσε αυτή την εμφανιζόμενη μερικώς σκοτεινή κατωφερή και υγρή φύση από το σκότος, μετέπειτα μας αναλύει τι είναι τα Φωτεινά Πεδία, και την Τριαδικότητα του Θεού.

Φως Λόγος η Ζωή Υπάρχων.

1. Φως το Άπλετο Φως, ο Φωτισμένος Νους.

2. Λόγος ο Φωτισμένος Λόγος που βγαίνει από τον Νου.
Φως και Λόγος είναι Αδιαίρετοι.

3. Η Ζωή τα γεννήματα οι ψυχές από Φως

Υπάρχων ο Λόγος με τα γεννήματα του τις Ψυχές από Άπλετο Φως.

Οι ψυχές από άπλετο φως φέρουν μέσα τους τον πυρήνα του Άπλετου Φωτός τον Λόγο στα Φωτεινά Πεδία.
................

Τι μας λέει εδώ για τις ψυχές από Φως; Ότι είναι η Ζωή.
Ότι όλα τα δημιουργήματα του Θεού στα Φωτεινά Πεδία που είναι ένας μονοπολικός κόσμος του Άπλετου Φωτός, φέρουν μέσα τους την Ζωή, δηλαδή τις ψυχές, αλλά τις ψυχές από Φως, όπου ο πυρήνας όλων των ψυχών, άρα όλων των δημιουργημάτων του Θεού, φέρουν στον πυρήνα τους τον Λόγο στην άπειρη δύναμη του, το Άπλετο Φως.
.....................................

ΚΑΙ  ΑΦΟΥ ΜΑΣ ΑΝΑΛΥΕΙ ΤΙΣ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ..συνεχίζει ο Ερμής από εκεί που σταμάτησε.

Με τον Λόγο γέννησε ο Πατέρας Νους Θεός που είναι Φως και Ζωή άλλον  Νου δημιουργό από πυρ και πνεύμα.
Είναι ο δεύτερος Νους δημιουργός, Ομοούσιος στον Λόγο, διότι δεν είναι πλέον Φως, αλλά παραμένει Νους.

..Νους, όμως από πυρ και πνεύμα.

Τι εννοεί εδώ;
Μην ξεχνάμε ότι ο δεύτερος Νους δημιουργός γεννήθηκε έξω από τα Φωτεινά Πεδία με τον Λόγο, και ενώθηκε με την σκοτεινή φύση από πυρ και πνεύμα.
Μερικώς εμφανιζόμενη σκοτεινή και υγρή φύση από πυρ και πνεύμα από το σκότος μας λέει ο Ερμής.

Άρα μας μιλά ο Ερμής για μία δημιουργία από πυρ και πνεύμα σπειροειδή και κατωφερή με τα πιο βαριά στοιχεία της τα τέσσερα στοιχεία που είναι η φωτιά, ο αέρας, η γη, και τα νερά.

Μας λέει ο Ερμής επίσης ότι το Φως ζει μόνο του χωριστά από το Σκότος.
Η ένωση τους φέρει μία άλλη φύση από πυρ και πνεύμα, που δεν είναι ούτε φως ούτε σκότος.

Ο Άγιος Λόγος γέννησε τον δεύτερο Νου δημιουργό από πυρ και πνεύμα, όμοιο στον Λόγο, άρα μιλάμε για έναν δεύτερο δημιουργό Ομοούσιο στον Νου, για να επιφέρει την δημιουργία και την ζωή στο πυρ και πνεύμα μέσα από την Αρμονία μεταξύ τους..ζωή-θάνατος, καλό-κακό, δράση-αντίδραση, λύπη-χαρά.

Ο δεύτερος Νους δημιουργός ενώθηκε με τον Λόγο στο καθαρό της φύσης δημιούργημα αφού είναι Ομοούσιοι, και περιέκλεισαν σε έναν κύκλο αυτή την φύση από πυρ και πνεύμα που έγινε πλέον διπολικό.

Στην συνέχεια ο δεύτερος Νους δημιουργός μαζί με τον Λόγο αφού είναι Ομοούσιος, έδωσε κίνηση και περιστροφή στην φύση από πυρ και πνεύμα, με μια απροσδιόριστη αρχή και ένα άπειρο τέλος.

Από την κίνηση αυτή τα πιο ελαφρά στοιχεία από πυρ και πνεύμα έμειναν ψηλά, και τα πιο βαριά κατωφερή στοιχεία η γη και τα νερά έμειναν χαμηλά.

Αμέσως μετά την δημιουργία του πρώτου κύκλου με τον οποίο περιέκλεισε την διπολική φύση που είναι από πυρ και πνεύμα,  ο δεύτερος Νους δημιουργός μαζί με τον Λόγο αφού είναι Ομοούσιοι, εισερχόμενοι μέσα στον κύκλο, και στο καθαρό αυτής της φύσης δημιούργημα, (δίχως την γη και τα νερά), περιέκλεισε με τον Λόγο σε επτά κύκλους όλη την διπολική φύση (πυρ και πνεύμα), όπου τα πιο αιθερικά στοιχεία αυτής της διπολικής φύσης βρίσκονται στους ανώτερους κύκλους και τα πιο βαριά στοιχεία στους εσωτερικούς μικρότερους κύκλους, και κάθε κύκλος περικλείεται ξεχωριστά ο καθένας με τον Λόγο, και όλοι μαζί οι κύκλοι ενώνονται με τις πύλες, αλλά και όλες οι πύλες περικλείονται με τον Λόγο.


Οι επτά αυτοί κύκλοι δημιουργήθηκαν από τον Δεύτερο Νου δημιουργό μαζί με τον Λόγο αφού είναι Ομοούσιοι, και μέσα στους κύκλους υπάρχει το πυρ και πνεύμα που είναι διπολικό και ζουν σε αρμονία.

Άρα να υποθέσουμε εδώ ότι το "Άγιο Πνεύμα", είναι από την πλευρά του δεύτερου Νου δημιουργού μεν, αλλά μέσα στους κύκλους μόνον, διότι έξω από τους κύκλους δεν υπάρχει πνεύμα αλλά ο Νους...και όπου ο Νους Ομοούσιος με το Φως.

Όσον αφορά μέσα στην θνητή διπολική δημιουργία από πυρ και πνεύμα, τα τέσσερα στοιχεία του δοχείου της γένεσης: "φωτιά, αέρας, γη, νερό" είναι η εκδήλωση μορφής και ζωής στο πυρ και πνεύμα που έδωσε σύμφωνα με το Αρχέτυπο (Φωτεινά Πεδία) ο δεύτερος Νους δημιουργός.


Στην συνέχεια ο δεύτερος Νους δημιουργός δημιούργησε την ζωή πάνω στην γη και τα νερά μαζί με τον αέρα τα πτηνά τα ερπετά και τα ζώα.
Όλα τα δημιουργήματα αυτά πήραν ζωή από το είδωλο του Αρχέτυπου τις ψυχές. Οι οποίες πλέον δεν έχουν το φως, αλλά το πυρ από τις τέλειες ενέργειες των δυνάμεων της αρμονίας, και μέσα στον πυρήνα τους δεν έχουν το φως δηλαδή τον Λόγο, γι'αυτό οι ψυχές είναι αθάνατες μεν που φέρουν την ζωή, αλλά δεν φέρουν μέσα τους τον Λόγο, και όλα τα δημιουργήματα μέσα στους κύκλους ονομάζονται άλογα, χωρίς τον Λόγο.

Αν όμως αυτά τα άλογα όντα δεν έχουν στην ψυχή τον Λόγο, αλλά μόνον την ζωή που φέρει στην σάρκα τους, τότε έχουν στην σάρκα ως λογική το πνεύμα.
Και όλα τα όντα ζουν αρμονικά μεταξύ τους..σε αυτή την περίοδο.


Και ο Πατέρας όλων Φως και Ζωή, περιχαρής καθώς ήταν γέννησε τον Άνθρωπο όμοιο με τον εαυτό του..εννοείται στα Φωτεινά Πεδία.
Και ο Άνθρωπος αφού έζησε και κατανόησε τα Φωτεινά Πεδία, και αφού μπήκε στην σφαίρα της δημιουργίας έγινε κι αυτός δημιουργός σαν τον Πατέρα του Φως και Ζωή.

Αμέσως μετά από όλα αυτά ο Άνθρωπος, θέλησε να μπει στο κράτος του αδερφού του, την νέα δημιουργία των επτά κύκλων από πυρ και πνεύμα, για να την ζήσει και να την κατανοήσει. 
Και το θέλημα του έγινε αμέσως πράξη..

Και από θεός που είναι ο Άνθρωπος και εξουσιάζει τα πάντα διέρρηξε τους κύκλους, ερωτεύτηκε την θνητή φύση από πυρ και πνεύμα, και από τότε ζει μαζί της έχοντας ενσαρκωθεί το σώμα της την σάρκα και ζει σαν θνητός υποφέροντας από όλα τα θνητά, , αλλά απόόλα τα όντα ο άνθρωπος έχει διπλή φύση, διότι ο πυρήνας της ανθρώπινης ψυχής είναι ο Νους, ενώ η σάρκα του το πνεύμα.

Και όποιος άνθρωπος αναγνωρίσει την αληθινή του ουσία, ότι είναι Φως και Ζωή, θα επανέλθει στο Φως..ειδάλλως θα επιτηρεί τα θνητά ως θνητός, και θα θαυμάζει τα δημιουργήματα του Θεού, διότι αν και θνητός ποτέ ο πυρήνας της ψυχή του δεν ξεχνά από που προέρχεται και περιμένει μέχρι να του δοθεί ο σπινθήρας που θα αφυπνίσει την λήθη του στην οποία υπέπεσε από το διπολικό πυρ και πνεύμα.



Εμείς αυτή την στιγμή βρισκόμαστε στον τρίτο αισθητό κύκλο που ονομάζουμε και αλλιώς Τρισδιάστατο υλικό κόσμο..Πλανη-της Γη-ς.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου