
Ο Έλληνας, από αρχαιοτάτων χρόνων, είναι φύλο γηγενές και αυτόχθων. Δηλαδή, είναι ιθαγενής, ανέκαθεν ντόπιος δεν προήλθε από άλλη χώρα ή περιοχή ως έποικος, αλλά ευθύς εξ αρχής γεννήθηκε, έζησε και οι απόγονοί του εξακολουθούν να ζουν στην γεωγραφική περιοχή που σήμερα ονομάζουμε Ελλάδα.
Ο πρώτος άνθρωπος ήταν ο Πελασγός που ξεπήδησε από το έδαφος της Αρκαδίας(Παυσανίας Η 1,2). Οι απόγονοί του και μετέπειτα κάτοικοι της περιοχής θεωρούνται ωςΠροσεληνοι.Δηλαδη,προυπαρχαν της Σεληνης!Ο Απολλώνιος αναφέρεται σε μια εποχη στην οποια δεν υπηρχαν ολες οι ουρανιες τροχιες, πριν από τη γενιά του Δευκαλίωνα και της Πύρρας, δηλαδή πριν τον κατακλυσμό. Τότε που δεν υπήρχε Σελήνη, οι μόνοι άνθρωποι που υπήρχαν ήταν οι Πελασγοί οι οποίοι ζούσαν στα βουνά της Αρκαδίας.
-Ο Δημόκριτος και ο Αναξαγόρας δίδασκαν ότι υπήρξε εποχή όπου η Γη δεν είχε τη Σελήνη!
-Ευστάθιος, εκκλησιαστικός συγγραφέας και φιλόσοφος: «Δοκεί δε φασί, παλαιότατα έθνη Ελλήνων είναι τα Αρκαδικά, διό και προσέληνοι ελέγοντο οι Αρκάδες, όπερ, φασίν, Ίππυς ο Ρηγίνος πρώτον αυτούς εκάλεσε».
-Οβίδιος «… οι Αρκάδες κατείχαν τη χώρα τους πριν από τη γέννηση του Διός» και «το γένος τους είναι παλαιότερο από την Σελήνη».
-Ο Πλούταρχος που αφήνει υπόνοιες για πανάρχαια κατοίκηση της Σελήνης: «Διά τι τας εν τοις υποδήμασι σεληνίδας, οι διαφέρειν δοκούντες ευγένεια φορούσιν; πότερον, ως Κάστωρ φησί, σύμβολον έστι τούτο της λεγόμενης οικήσεως επί της σελήνης και ότι μετά την τελευτήν αύθις αι ψυχαί την σελήνην υπό πόδας έξουσιν, ή τοις παλαιοτάτοις τουθ’ υπήρχε, εξαίρετον, ούτοι δ’ήσαν Αρκάδες των απ’ Ευάνδρου Προσελήνων λεγομένων»«Προσέληνοι οι Αρκάδες και προσεληνίς το θηλυκόν»,
-«Προσέληνοι οι Αρκάδες και προσεληνίς το θηλυκόν», γράφει ο Στέφανος Βυζάντιος.
-«Αι νύμφαι της Αρκαδίας απεκαλούντο και αυτές προσελήνιδες», αναφέρει το λεξικό του Ησυχίου Αλεξανδρέως.
-«Προσέληνοι Ηρόδοτος τους Αρκάδας ούτω λέγει, τουτέστιν αρχαίους προ της σελήνης», γράφει το λεξικό του Σουίδα.
-Αργοναυτικά του Απολλώνιου του Ρόδιου: «Αρκάδες οι και πρόσθε σεληναίης υδέονται ζώειν, φηγόν έδοντες εν ούρεσιν…Ενδείξεις από αναφορές σε αρχαία ελληνικά κείμενα μας λένε ότι κάποτε η Σελήνη δεν υπήρχε στον ουρανό η πρώτη πόλη που είδε το φως του ήλιου στη Γη, λένε ότι «ιδρύθηκε τότε που δεν υπήρχε Σελήνη στον Ουρανό».
Γενικά τους αρχαίους Αρκάδες τους αποκαλούσαν «προσέληνους», επειδή υπήρξαν στην περιοχή αυτή πριν εμφανιστεί η Σελήνη στον ουρανό.

Η Ελλοπία –μία περιοχή γύρω από την Δωδώνη (Σοφοκλή, Τραχινίαι 1174)– θεωρείται κοιτίδα των αυτόχθονων Ελλήνων. Την ίδια περιοχή ο Αριστοτέλης αποκαλεί ως «Ελλάς» όπου «κατοικούσαν οι Σελλοί και οι τότε ονομαζόμενοι Γραικοί τώρα δε Έλληνες» (Αριστοτέλης, Μετεωρολογικά Ι-352). Οι «Σελλοί» ήταν ιερείς του Δωδωναίου Πελασγικού Δία (Ομήρου, Ιλιάς, Π 233-235). Είναι, μάλιστα, προφανής η γλωσσική παραφθορά που δημιουργεί και παράγει τα «Ελλοί» και «Έλληνες», οπότε λογικά αναρωτιέται ο Στράβων (Γεωγραφικά, Ζ΄ VI 10) πως θα έπρεπε να λέγονται τα ονόματα σωστότερα.
Ο λαός (λάας=πέτρα) που δημιούργησαν ο Δευκαλίων και η Πύρρα, μετά τον κατακλυσμό, πετώντας πίσω τους πέτρες ήταν οι Λέλεγες και υποδεικνύει ανθρώπους πουγεννήθηκαν από την γη (Στράβων, Γεωγραφικά, Ζ΄ VI, 2). Υπονοεί, όμως, και την συγκέντρωση ή σύνθεση των Πελασγών που επέζησαν από τον εν λόγω κατακλυσμό (Στράβων, Γεωγραφικά, Ζ΄VII, 2).

«Μετά από όλα αυτά (ο Κροίσος) θέλησε να μάθει, ποιοι από τους Έλληνες είναι οι ισχυρότεροι, ώστε να μπορέσει να τους κάνει φίλους. Ερευνώντας βρήκε, ότι την πρώτη θέση είχαν οι Λακεδαιμόνιοι και οι Αθηναίοι, οι πρώτοι από την φυλή των Δωριέων, οι δεύτεροι των Ιώνων. Πράγματι, αυτοί οι λαοί ήσαν οι πλέον εξέχοντες, οι δεύτεροι μεν καταγωγής πελασγικής, οι πρώτοι δε καταγωγής ελληνικής.
»Ο ένας μέχρι των ημερών μας δεν άλλαζε τόπο διαμονής, ο άλλος όμως έκανε πολλές μεταναστεύσεις: επί βασιλέως Δευκαλίωνος κατοικούσε στην Φθιώτιδα, επί Δώρου, γιου του Έλληνα, στην περιοχή γύρω από την Όσσα και τον Όλυμπο η οποία ονομάζεται Ιστιαιώτιδα· και όταν οι Καδμείοι τους σήκωσαν από εκεί, κατοίκησαν στην Πίνδο (πιθανότατα πόλη την Δωρικής τετράπολης) με το όνομα Μακεδνοί (δηλαδή οι Μακεδόνες είναι δωρικό φύλο)· από εκεί πάλι μετανάστευσαν και ήρθαν στην Δρυοπίδα· και όταν τέλος από την Δρυοπίδα ήρθαν στην Πελοπόννησο (κάθοδος των Δωριέων) πήραν το όνομα Δωριείς. […]
»Η ελληνική φυλή όμως, από τότε που εμφανίστηκε, χρησιμοποιεί πάντα την ίδια γλώσσα. Αυτή είναι η αλήθεια μου φαίνεται εμένα. Αλλά όταν αποσχίστηκε –ασθενής ακόμη από την φυλή των Πελασγών– από μικρή και ασήμαντη που ήταν στην αρχή, μεγάλωσε ώστε αποτέλεσε το πλήθος των σημερινών λαών, διότι προσχώρησαν πολυάριθμοι Πελασγοί, αλλά και άλλοι πολλοί βάρβαροι λαοί. Εκτός τούτου εγώ τουλάχιστον νομίζω πως η φυλή των Πελασγών, καθώς εξακολουθούσε να παραμένει βάρβαρη (μη ελληνική), δεν κατόρθωσε ποτέ να μεγαλώσει πολύ.» (Ηρόδοτος, Ιστορίαι, Κλειώ 56-58)

«Διότι εμείς (οι Αθηναίοι) που κατοικούμε σ’ αυτή την πόλη, δεν διώξαμε από δω τους κατοίκους ούτε την βρήκαμε έρημη ούτε συγκεντρωθήκαμε πολλών εθνών μιγάδες και ήρθαμε να την καταλάβουμε. Η καταγωγή μας είναι τόσο καλή και γνήσια, ώστε η ίδια η γη, στην οποία γεννηθήκαμε, βρίσκεται στην κατοχή μας χωρίς καμία διακοπή. Εμείς είμαστε αυτόχθονεςκαι μπορούμε να ονομάσουμε την πόλη με τα ίδια ονόματα που δίνει κανείς στους πλησιέστερους συγγενείς του. Μόνο εμείς από όλους τους Έλληνες έχουμε το δικαίωμα να την αποκαλούμε τροφό, πατρίδα και μητέρα.» (Ισοκράτης, Πανηγυρικός, 24-25)
«Όσο για την αρχαιότητα του γένους, όχι μόνο οι Έλληνες αλλά και πολλοί βάρβαροι θεωρούν τους εαυτούς τους αυτόχθονες…»
(Διόδωρος ο Σικελιώτης, Ιστορική Βιβλιοθήκη, Α΄, 9.3)
(Διόδωρος ο Σικελιώτης, Ιστορική Βιβλιοθήκη, Α΄, 9.3)
«Ποιος άλλος έχει πει για την πατρίδα του τόσο ωραίο εγκώμιο όσο ο Ευριπίδης: Στ’ αλήθεια, λαός που δεν ήρθε απ’ αλλού, αλλά γεννηθήκαμε αυτόχθονες».
(Πλούταρχος, Περί Φυγής, 604D-E, 13)
(Πλούταρχος, Περί Φυγής, 604D-E, 13)
«Του Θησέα το πατρικό γένος φτάνει ως τον Ερεχθέα και τους πρώτους αυτόχθονες».
(Πλούταρχος, Βίοι Παράλληλοι, Θησεύς 3)
(Πλούταρχος, Βίοι Παράλληλοι, Θησεύς 3)
Τα παραπάνω δεν είναι τα μοναδικά αποσπάσματα σχετικά με το θέμα μας. Απλά συγκεντρώσαμε τα πιο χαρακτηριστικά που μας παρέδωσαν οι αρχαίοι Έλληνες προγονοί μας.
Το συμπέρασμα είναι ένα και δεν επιδέχεται αντιρρήσεις: Οι Έλληνες είναι αυτόχθονες, δεν προέρχονται από άλλη γη, ξένη, γειτονική, μακρινή ή οποιαδήποτε άλλη.
Με όλα αυτά καταρρίπτεται κάθε είδους ανθελληνική θεωρία, όπως η ινδοευρωπαϊκή.
Ωστόσο πέρα από τους αυτόχθονες Έλληνες, δηλαδή, αυτούς που δεν προήλθαν από ξένη γη, υπάρχει και η περίπτωση των κυριολεκτικά αυτόχθονων Ελλήνων, δηλαδή αυτών που γεννήθηκαν μέσα από την ίδια την γη, Το σίγουρο φαίνεται να είναι πως ο Έλληνας είναι αυτόχθων και γηγενής.δεν προήλθε από άλλη χώρα ή περιοχή ως έποικος, αλλά ευθύς εξ αρχής γεννήθηκε, έζησε και οι απόγονοί του εξακολουθούν να ζουν στην γεωγραφική περιοχή που σήμερα ονομάζουμε Ελλάδα.
Β) Γεννήθηκε κυριολεκτικά μέσα από την ίδια την γη.
Την θεωρία αυτή, ότι ο Έλληνας γεννήθηκε μέσα από την γη σαν να ήταν καρπός της, την συναντούμε πολύ συχνά μέσα στην Αρχαία Ελληνική Γραμματεία όπως για παράδειγμα στον Πλάτωνα (Μενέξενος 6-7) & (Πολιτικός, 269 b): «Το τους έμπροσθεν φύεσθαι γηγενείς και μη εξ αλλήλων γεννάσθαι», δηλαδή οι άνθρωποι των παλαιότερων καιρών (της εποχής του Κρόνου) γεννήθηκαν από την γη και δεν γεννήθηκαν ο ένας από τον άλλον.
Επίσης: «Ο πρώτος άνθρωπος ήταν ο Πελασγός που ξεπήδησε από το έδαφος της Αρκαδίας» (Παυσανίας Η 1,2).
Είναι πραγματικά δύσκολο να εμπεδώσουμε αυτή την ιδέα και ευκολότερο να την περιγελάσουμε. Ωστόσο αξίζει τον κόπο να το ερευνήσουμε.

«Πόσο δίκαια δόθηκε στη γη το όνομα ‘μητέρα’!» υμνεί ο Λουκρήτιος και τα λεγόμενά του συμφωνούν απόλυτα με τον Πλάτωνα. «Όλα τα πλάσματα μέσα από τη γη ξεπήδησαν […] μονάχη της η γη έπλασε το ανθρώπινο γένος» (Περί Φύσεως, βιβλίο 5ο, 930-931 & 962)
Επιπλέον, ο Λουκρήτιος διευκρινίζει «κι απέκειθε όλοι βγήκαμε από ένα ουράνιο σπέρμα· ο ίδιος είναι για όλους μας πατέρας» (Περί Φύσεως, βιβλίο 2ο, 1190-1191) και μαζί του συμφωνεί ο Ησίοδος: «θεοί και άνθρωποι θνητοί την ίδια καταγωγή έχουνε.» (Έργα και Ημέραι, στίχος 108), αλλά ο Πίνδαρος «Εν ανδρών, εν θεών γένος· εκ μιας δε πνέομεν μητρός αμφότεροι» (Νέμεα, Ωδή 6η)
Το υπονοούμενο που έρχεται στο φως είναι η θεωρία της Πανσπερμίας, δηλαδή η πιθανότητα, η ζωή να ξεκίνησε από μία απομακρυσμένη περιοχή του Σύμπαντος.
Η εμφάνιση και η εξέλιξη της ζωής έγινε τόσο γρήγορα που αρκετοί σημερινοί επιστήμονες θεωρούν ότι ήρθε «έτοιμη» από κάπου αλλού. Οι απλούστερες μορφές ζωής όπως ιοί και βακτήρια μπορεί να προήλθαν από τις πιο απομακρυσμένες άκρες του Σύμπαντος και κάποια τυχαία στιγμή να μεταφέρθηκαν στην Γη πάνω στους κομήτες.
Ας δούμε πως δημιουργήθηκε η ζωή στην Γη.

«Και μάλιστα, αφού η φύση και των πραγμάτων οι αυτόματες και τυχαίες (ουράνιες) σπορές, –διότι με τρόπους διάφορους συγκρούονταν (τα άτομα, τα στοιχεία) κι έσμιξαν χωρίς αιτίες, χωρίς σκοπό, χωρίς κανένα λόγο–, σύστησαν τούτον τον κόσμο, ξαφνικά ένωσαν εκείνα τα στοιχεία που των πραμάτων των τρανών αρχές για πάντα θα ήταν: της γης, του πελάγους, του ουρανού και κάθε ζώου που υπάρχει […] βρίσκεται κι αλλού τέτοια της ύλης σμίξη» (Περί Φύσεως, βιβλίο 2ο, 1261-1269), σύμφωνα με τον Λουκρήτιο, αλλά και τον αποβιώσαντα αστρονόμο Carl Sagan:
«Είμαστε το προϊόν 4,5 δισεκατομμυρίων χρόνων τυχαίας, αργής, βιολογικής εξέλιξης» (Κοσμική Σύνδεση, εκδόσεις Ωρόρα, σελίδα 19) γιατί «η φύση μεμιάς, ελεύθερη και δίχως υπερήφανους κυρίαρχους, αυτόματα και μόνη, τα πάντα δημιούργησε, χωρίς θεού βοήθεια» (Λουκρήτιος ,Περί Φύσεως, βιβλίο 2ο, 1301-1303).
«Τα ανθρώπινα πλάσματα είναι το τελικό προϊόν ενός εξαιρετικά πολύπλοκου εξελικτικού μονοπατιού, γεμάτου από λανθασμένα ξεκινήματα, αδιέξοδα και στατιστικώς τυχαία συμβάντα (Carl Sagan, Κοσμική Σύνδεση, εκδόσεις Ωρόρα, σελίδα 290).
Αν η θεωρία αυτή για τον ερχομό της Ζωής είναι σωστή τότε, όλοι οι πρόγονοι της ανθρωπότητας είναι σίγουρα «εξωγήινοι» αφού, ο άνθρωπος αποτελείται από νερό, ασβέστιο, μαγνήσιο, σίδηρο, άλατα, φώσφορο, άνθρακα και πάρα πολλά άλλα «αστρικά υλικά», δηλαδή συστατικά από τα οποία είναι κατασκευασμένα τα άστρα και οι γαλαξίες μας… «Είμαστε φτιαγμένοι από το υλικό των άστρων» (Carl Sagan, Κοσμική Σύνδεση, εκδόσεις Ωρόρα, σελίδα 221)
«Η ζωή στη Γη συνδέεται στενά με τα αστρικά συμβάντα. Τα ανθρώπινα πλάσματα βρίσκονται εδώ χάρη σε παροξυσμούς στα ετοιμοθάνατα άστρα, χιλιάδες χρόνια φωτός μακριά» (Carl Sagan, Κοσμική Σύνδεση, εκδόσεις Ωρόρα, σελίδα 295).
Οι σκέψεις και οι θεωρίες αυτές, ίσως, να μην βοηθούν εύκολα να αντιληφθούμε την κυριολεκτική έννοια του αυτόχθονα, ο οποίος φύτρωσε μέσα από την γη, μέχρι σταδιακά να φτάσει στο σημείο να αναπαράγεται μόνος του.

Παραδόξως, μοιάζει ευκολότερο να θεωρήσουμε ότι η καταγωγής μας μπορεί να προήλθε από κάποιον παροξυσμό στον Σείριο, είτε από την δημιουργία-κατασκευή-παρασκευή (αποτέλεσμα γενετικής μηχανικής), είτε από την τοποθέτησή μας (και ενδεχομένως της ανθρωπότητας) από πλάσματα τα οποία προήλθαν από γειτονικούς ή εξωηλιακούς πλανήτες.
Κι αν αυτή η θεωρία φαντάζει ακόμα πιο απίθανη, υπάρχουν ακόμα κάποια στοιχεία που συνδράμουν και προς αυτή την κατεύθυνση, καθώς «σφαίρες κι άλλες γήινες υπάρχουν σ’ άλλα μέρη, και γένη ανθρώπινα πολλά και άλλων λογιών θηρία» (Λουκρήτιος, Περί Φύσεως, βιβλίο 2ο, 1281-1282)
Αλλά… μήπως ισχύουν και τα δύο; Δηλαδή,
α) να υπήρχαν Έλληνες που ζούσαν στην Γη, ίσως, μέσα στην Κούφια Γη, ίσως και να διαμόρφωσαν το εσωτερικό της
β) να υπήρχαν και να ήρθαν Έλληνες από κάπου αλλού, από άλλα άστρα, ώστε αυτοί που απέμειναν να θεωρήθηκαν από τους επόμενους αυτόχθονες και γηγενείς.
Τὸ θέατρο ὅμως ποὺ βλέπετε ἐπάνω βρέθηκε στὴν ἔρημο τοῦ Περοῦ.

Μαρτυρίες σε Πέτρα «μιλούν» για τον Πλανήτη Ελλάδα
Τὰ (Ἑλληνικὰ) θέατρα τοῦ πλανήτου.
Θέατρα ξέρουμε ἔκαναν μόνον οἱ Ἕλληνες.
Δὲν εἶχαν θέατρα ἐκείνη τὴν ἐποχὴ οἱ μαῦροι τῆς Ἀφρικῆς ἤ οἱ Ἰνδιάνοι τῆς Ἀμερικῆς.
Δὲν εἶχαν Ἀριστοφάνη κλπ…Ἄρα πῆγαν Ἕλληνες στὴν Ἀμερική.
25.000 ἀντικείμενα ὑπάρχουν στὴν Ἀμερικὴ ποὺ φωνάζουν Ἑλλάδα.
Μὴν ψάχνετε νὰ τὰ βρεῖτε σὲ ἀμερικανικὰ περιοδικὰ καὶ βιβλία ἤ ἐγκυκλοπαίδειες. Δὲν ὑπάρχουν… Ὅλα ἐξαφανίζονται…
Ὑπάρχουν ὅμως οἱ πέτρες ποὺ φωνάζουν…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου