Λίγοι υπηρετούν την Αλήθεια γιατί λίγοι έχουν τη θέληση και λιγότεροι τη δύναμη για να είναι δίκαιοι

-"Μητρός τε και πατρὸς και των άλλων προγόνων απάντων τιμιώτερόν εστιν η Πατρὶς και σεμνότερον και αγιώτερον και εν μείζονι μοίρα και παρα θεοίς και παρ᾿ ανθρώποις τοις νουν έχουσι." -
-"Έστ' ήμαρ ότε Φοίβος πάλιν ελεύσεται καί ές αεί έσεται"
- "Άλ, εσύ που είσαι το Φως, έλα στη Γή!
Κι εσύ Έλ ρίξε τις ακτίνες σου στην ιλύ που ψήνεται
(που βρίσκεται σε κατάσταση αναβρασμού).
Ας γίνει ένα καταστάλαγμα (μια ξηρά)
για να μπορέσουν τα Εγώ να ζήσουν, να υπάρξουν
και να σταθούν πάνω στην παλλόμενη Γη.
Ας μην επικρατήσει η νύχτα, που είναι το μικρόν,
και κινδυνέψει να ταφεί (να σβήσει, να χαθεί)
το καταστάλαγμα του πυρός μέσα στην αναβράζουσα ιλύ,
και ας αναπτυχθεί η Ψυχή, που είναι το μέγιστο,
το σημαντικότερο όλων!"

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Κυριακή, 29 Μαΐου 2016

Διαπραγματεύσεις της Ελλάδας για την προμήθεια του υπερ-υπερηχητικού βλήματος Brahmos; - Δηλώσεις της κατασκευάστριας κοινοπραξίας..

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟΦΟΡΟ
Την Ελλάδα κατονόμασε ως μια από τις χώρες η οποία βρίσκεται σε συνομιλίες με την ιδνο-ρωσική κοινοπραξία της BrahMos Aerospace   για την προμήθεια του φονικότερου βλήματος εδάφους-εδάφους -επιφανείας στον κόσμο του Brahmos ο εκπρόσωπος της κοινοπραξίας.
Όπως ανέφερε ο Praveen Pathak εκπρόσωπος της BrahMos Aerospace   στο ρωσικό TASS η Ινδία και η Ρωσία συμφώνησαν κατά βάση για την παροχή άδειας εξαγωγής σε τρίτες χώρες του ταχύτερου αντιπλοικού βλήματος στον κόσμο του πύραυλου BrahMos.
Οι τέσσερις χώρες που κατονομάζονται σε πρώτη φάση ότι μπορεί να λάβουν την άδεια για την προμήθεια του όπλου είναι τα ΗΑΕ, το Βιετνάμ, η Νότια Αφρική και η Χιλή.
«Οι αλλαγές που έχουμε κάνει στην πολιτική εξαγωγών του πυραύλου έχουν φέρει τα πρώτα αποτελέσματα. Ήδη οι συνομιλίες με τα ΗΑΕ, την Χιλή, τη Νότια Αφρική και το Βιετνάμ βρίσκονται σε αρκετά προχωρημένο στάδιο», δήλωσε ο Pathak για να συνεχίσει:
«Από την στιγμή που η Ρωσία είναι ο εταίρος στο πρόγραμμα του πυραύλου και με την συγκατάθεση της στην εξαγωγή του, συνομιλίες με άλλες χώρες όπως η Ελλάδα, οι Φιλιππίνες, η Νότια Κορέα, η Μαλαισία και η Αίγυπτος έχουν ήδη εισέλθει σε ένα νέο επίπεδο».
Σημειώνεται ότι η Ελλάδα είναι σε αναζήτηση νέου αντιπλοϊκού βλήματος, βασικά εδάφους-επιφανείας και κατά δεύτερο και αέρος-επιφανείας, ως μία οικονομική λύση στη ναυπήγηση του τουρκικού αεροπανοφόρου και της νέας γενιάς φρεγατών, κορβετών, και αντιτορπιλικών του τουρκικού Ναυτικού, όπως έχει αποκαλύψει το περιοδικό ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ με τα υπερηχητικά βλήματα, τα οποία θεωρούνται ως μη ανασχέσιμα από τα νυν αντιπυραυλικά συστήματα, να έχουν την προτίμηση των επιτελών...
Ρώσοι επιστήμονες αναζητώντας έν νέο τύπο ντίζελ το οποίο δε θα παγώνει ακόμα και σε θερμοκρασίες -65 βαθμών Κελσίου για τις αρκτικές δυνάμεις της Ρωσίας, δημιούργησαν ένα "υπερ-καύσιμο" το οποίο δίνει στα βλήματα που χρησιμοποιούν υγρό καύσιμο (ελάχισταν πλέον παγκοσμίως, αφού τα στερεά καύσιμα είναι ο κανόνας για σειρά λόγων) απίστευτες δυνατότητες.Το νέο μίγμα καυσίμων χρησιμοποιήθηκε πειραματικά στους ρωσικούς υπέρ-υπερηχητικούς (hypersonic) πυραύλους με αποτέλεσμα να τους δώσουν άμεσα ταχύτητα οριακά πάνω από 5 Mach (πέντε φορές η ταχύτητα του ήχου - 1700 μέτρα το δευτερόλεπτο ή 6.125 χλμ, την ώρα!) και 7 Mach στην τελική φάση, αλλά πολύ γρήγορα διαπιστώθηκε ότι υπήρχε ήδη σε υπηρεσία ένα βλήμα το οποίο μπορούσε να αντέξει αυτές τις ταχύτητες χωρίς να εφαρμοστούν νέα υλικά στην κατασκευή του ή αλλαγή στα συστήματα διεύθυνσής του: Είναι το ρωσο-ινδικό cruise Brahmos, ήδη υπερηχητικό, το οποίο περιλαμβανόταν στα "5 κρίσιμα Οπλα" που είχε παρουσιάσει η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ.
Η Αικατερίνα Μπλινόβα εφευρέτης της νέας φόρμουλας διαβεβαιώνει ότι "Κανένα βλήμα που κινείται από το νέο μίγμα δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί από τα αντίπαλα αντιπυραυλικά συστήματακαι εύκολα μπορούν να ανατρέψουν το παγκόσμιο ισοζύγιο ισχύος".
Ηδη έχει παρουσιαστεί η νέα έκδοση του cruise BrahMos, τον μοναδικό του είδους που αναπτύσσει ταχύτητα 3 Mach και ουσιαστικά είναι σχεδόν αδύνατο να αντιμετωπιστεί από αντίπαλα αντιπυραυλικά συστήματα. Ειδικά από αυτά που χρησιμοποιεί το τουρκικό Ναυτικό.
Αλλά στο τέλος του χρόνου θα είναι έτοιμος ο υπέρ-υπερηχητικός, BrahMos ΙΙ, ο οποίος χάρη στο νέο καύσιμο,θα ξεπερνά την ταχύτητα των 5-7 Mach!
Ανάλογα µε την πλατφόρµα εκτόξευσης (πλοίο, υποβρύχιο, αεροσκάφος ή φορείς ξηράς) υπάρχουν ή αναπτύσσονται έξι διαφορετικές εκδόσεις βληµάτων:
• Επιφανείας-επιφανείας.
• Αέρος-επιφανείας.
• Υποβρυχίου-επιφανείας.
• Εδάφους-επιφανείας για παράκτια άµυνα.
• Επιφανείας-εδάφους.
• Εδάφους-εδάφους.
Ειδικό ενδιαφέρον για την Ελλάδα έχει φυσικά η έκδοση εδάφους-επιφανείας για παράκτια άμυνα. Αν και στην περίπτωση του BrahMos ΙΙ ή και το νυν Brahmos δεν χρειάζεται καν να βρίσκεται κοντά στην ακτή ή σε νησιά το συγκρότημα των εκτοξευτών:
Ακόμα και από τη δυτική ή κεντρική Ελλάδα, π.χ. πίσω από τον ορεινό όγκο του Ολύμπου, μια ομοβροντία τεσσάρων-οκτώ Brahmos θα μπορούσε να στείλει μέσα σε 1,5 λεπτό με πιθανότητα επιτυχίας 100% τον μισό τουρκικό στόλο στο βυθό, ακόμα και πριν αυτός εξέλθει από τα στενά των Δαρδανελίων!
Το ίδιο ισχύει και για τους ναυστάθμους της Αλικαρνασσού κλπ. Εκτός από την Ρωσία και η Ινδία θα είχε ιδιαίτερα μεγάλο ενδιαφέρον για να δοθεί ένα τέτοιο όπλο στην Ελλάδα που θα μπορούσε να καταστρέψει εύκολα τον υπ'αριθμόν ένα σύμμαχο του Πακιστάν, την Τουρκία.
Τα κυριότερα χαρακτηριστικά του BrahMos. Το BrahMos είναι ένα υπερηχητικό βλήµα αυτόνοµης κατεύθυνσης, µε δυνατότητα πτήσης σε χαµηλό ύψος από την επιφάνεια της θάλασσας. Έχει βάρος περίπου τρεις τόνους, µήκος 6,9 µέτρα και διάµετρο 60 εκατοστά.
Η αυτόνοµη κατεύθυνση υποδηλώνει ότι δεν υπάρχει δυνατότητα ανανέωσης δεδοµένων ναυτιλίας καθώς και ανάκλησης του βλήµατος µετά την εκτόξευση. Το BrahMos αποθηκεύεται, µεταφέρεται και εκτοξεύεται από ένα κάνιστρο πολλαπλών χρήσεων (Transport-Launch Canister - TLC).
Το όπλο διαθέτει δύο κινητήρες. Ο πρώτος, ένας πυραυλοκινητήρας (Booster), αναλαµβάνει να επιταχύνει αρχικά το βλήµα µέσα από το κάνιστρο εκτόξευσης µέχρι το σηµείο όπου ο κύριος αυλωθητής (πυραυλοκινητήρας που χρησιµοποιεί το οξυγόνο της ατµόσφαιρας για την καύση) θα το φέρει στη µέγιστη ταχύτητά του, δηλαδή στα 2,8 mach (3.430 χλµ./ώρα).
Ο συνδυασµός αυτός έχει ως αποτέλεσµα εµβέλεια 290 χλµ. Η εµβέλεια αυτή θα µπορούσε ευχερώς να υπερβαίνει το όριο των 300 χλµ.. Καθορίστηκε όµως κάτω από αυτό, προκειµένου να µην παραβιάζεται η διεθνής  συµφωνία MTCR (Missile Technology Control Regime). Ο υπολογιστής και το σύστηµα καθοδήγησης έχουν σχεδιαστεί και κατασκευαστεί στην Ινδία.
Το βλήµα, πριν από την εκτόξευση, λαµβάνει τις συντεταγµένες του στόχου από τους αισθητήρες του φορέα εκτόξευσης. Μετά την εκτόξευση κινείται αδρανειακά προς το στόχο, µέσω αυτόµατου πιλότου, βάσει των στοιχείων που έχει λάβει. Αυτή η φάση της πτήσης είναι βαλλιστική και το βλήµα µπορεί να φτάσει σε ύψος 15.000 µέτρων.
Στη συνέχεια το BrahMos ακολουθεί καθοδική πορεία και σε προκαθορισµένη από τον στόχο απόσταση ενεργοποιείται ο αισθητήρας του. Σε αυτή η φάση της πτήσης το βλήµα πετά σε χαµηλό ύψος από την επιφάνεια της θάλασσας (sea  skimming). O αισθητήρας, µε την ενεργοποίησή του, λειτουργεί σε διαµόρφωση έρευνας και µετά τον εντοπισµό του στόχου µεταπίπτει σε διαµόρφωση εγκλωβισµού παρέχοντας στοιχεία για την κατεύθυνση του βλήµατος.
Το BrahMos, είναι το µοναδικό βλήµα antiship το οποίο ταξιδεύει µε υπερηχητική ταχύτητα και έχει εµβέλεια της τάξης των 290 χλµ. την οποία με το νέο καύσιμο μπορεί να τη διανύσει στον απίστευτο για anti-ship βλήματα σε λιγότερο από τρία λεπτά! Αυτή η ταχύτητα, σε συνδυασµό µε την stealth εκποµπή του αισθητήρα του, καθιστά αδύνατο τον εντοπισµό και την αναχαίτιση του βλήµατος.
Από την άλλη μεριά, η εµβέλεια των 290 χλµ. εξασφαλίζει ότι η άφεση του όπλου θα εκτελεστεί σε αποστάσεις πολύ µεγαλύτερες από την εµβέλεια των εν ενεργεία βληµάτων αντιαεροπορικής άµυνας περιοχής, ανατρέποντας τα έως τώρα δεδοµένα στον ναυτικό αντιαεροπορικό πόλεµο.
Με χαμηλό κόστος κτήσης (υπολογίζεται ότι δύο πυροβολαρχίες με 16 εκτοξευτές ο καθένας και συνολικά 128 βλήματα δεν θα ξεπερνούσε τα 200 εκατ. ευρώ σε αξία συμβολαίου) θα άλλαζε τα πάντα στο Αιγαίο, αφού το ΠΝ θα αποκτούσε τρομακτικές στρατηγικές δυνατότητες προσβολής ακόμα και μέσα στο ναύσταθμο της Κωνσταντινούπολης, από ένα όπλο που θα είναι μη ανασχέσιμο, ενώ υπάρχουν ακόμα και εκδόσεις εδάφους-εδάφους που θα μπορούσαν να κονιορτοποιήσουν (με πλήρη ασφάλεια για τα ελληνικά πληρώματα μαχητικών αεροσκαφών) τα τουρκικά πολεμικά αεροδρόμια, αφού είναι αδύνατον να αναχαιτιστούν.
Συν το γεγονός ότι η ελληνική πολεμική βιομηχανία θα μπορούσε να γίνει κοινωνός της τεχνολογίας κατασκευής του Brahmos,αφού θα συνεργαστεί στην κατασκευή ορισμένων υποσυστημάτων.
Πολιτικά προβλήματα στην προμήθεια του όπλου δεν υπάρχουν. Οι δύσκολοι καιροί χρειάζονται έξυπνες και "απόλυτες" λύσεις αν θέλουμε να εξακολουθήσει να υπάρχει η εδαφική μας ακεραιότητα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου