Λίγοι υπηρετούν την Αλήθεια γιατί λίγοι έχουν τη θέληση και λιγότεροι τη δύναμη για να είναι δίκαιοι

-"Μητρός τε και πατρὸς και των άλλων προγόνων απάντων τιμιώτερόν εστιν η Πατρὶς και σεμνότερον και αγιώτερον και εν μείζονι μοίρα και παρα θεοίς και παρ᾿ ανθρώποις τοις νουν έχουσι." -
-"Έστ' ήμαρ ότε Φοίβος πάλιν ελεύσεται καί ές αεί έσεται"
- "Άλ, εσύ που είσαι το Φως, έλα στη Γή!
Κι εσύ Έλ ρίξε τις ακτίνες σου στην ιλύ που ψήνεται
(που βρίσκεται σε κατάσταση αναβρασμού).
Ας γίνει ένα καταστάλαγμα (μια ξηρά)
για να μπορέσουν τα Εγώ να ζήσουν, να υπάρξουν
και να σταθούν πάνω στην παλλόμενη Γη.
Ας μην επικρατήσει η νύχτα, που είναι το μικρόν,
και κινδυνέψει να ταφεί (να σβήσει, να χαθεί)
το καταστάλαγμα του πυρός μέσα στην αναβράζουσα ιλύ,
και ας αναπτυχθεί η Ψυχή, που είναι το μέγιστο,
το σημαντικότερο όλων!"

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Τετάρτη, 11 Μαΐου 2016

Ιησούς: Έλληνας ή Εβραίος;


jesusapogal2
Μία μικρή έρευνα πάνω σε σημαντικές πληροφορίες για την καταγωγή του Ιησού Χριστού, τις οποίες βέβαια οι περισσότεροι θεολόγοι είτε δεν διδάσκουν είτε αντικαθιστούν με την ερμηνεία ενός «μεγαλοθεολόγου».
Ας ξεκινήσουμε με την ετυμολογία ορισμένων λέξεων:
- Στην Ομηρική Ελληνική, η λέξη μύρα σήμαινε θάλασσα. Όπως συνηθιζόταν σε εκείνες τις διαλέκτους (Αιολική, Δωρική) το «υ» μετατρεπόταν σε «α» (και αντίστροφα). Έτσι, ο επικρατέστερος όρος ήταν μάρα (ή μάρε, μέχρι σήμερα) από τον οποίο προήλθε το επίθετομυρία ή μαρία που σημαίνει θαλασσινή. Τελικά έγινε κύριο όνομα: Μαρία και ΟΧΙ Μαριάμ όπως όλοι θέλουν να νομίζουμε.
- Ο Χριστός, λόγω της Μαρίας, είχε καταγωγή από τη Γαλιλαία: Γα = Γη, λιλαίομαι = επιθυμώ. Άρα Γαλιλαία = επιθυμητή γη. Στη Γαλιλαία ζούσαν οι Έλληνες της Παλαιστίνης, όπου όλοι, ανεξαιρέτως θρησκείας, είχαν ελληνική παιδεία, νοοτροπία, ευσέβεια, ήθη και έθιμα.
- Το πιο σημαντικό! Το όνομα Ιησούς προέρχεται από την ελληνική λέξη ίασις ή ίησις(ιήσιμος, ιητήρ κτλ) και σημαίνει: «Αυτός που θεραπεύει, που δίνει ίαση».
Μα, θα μου πει κάποιος: «Εβραϊκό όνομα είναι! Δεν έχεις ακούσει που λένε Ιησούς του Ναυή;»
Ελληνικά: Ιησούς = θεραπευτής, ιητήρ
Εβραϊκά: Ο «Ιησούς του Ναυή» δεν λεγόταν Ιησούς, αλλά Γεχοσούα (Ο Γιαχβέ σώζει). Τώρα είναι άλλο θέμα το ότι θέλουν να ταυτίσουν τα δύο ονόματα δείχνοντας πόσο σημαντικοί είναι οι Εβραίοι.
Πάμε τώρα να δούμε, μέσα από το Ευαγγέλιο, πώς ξέρουμε ότι ο Χριστός δεν ήταν Εβραίος...
- Ήταν Γαλιλαίος και συγκεκριμένα Ναζωραίος (από τη Ναζαρέτ) ή Ναζαρηνός όπως αναφέρεται (Μκ 1,24 / Μκ 14,67 / Μκ 16,6 / Λκ 4,34). Οι Εβραίοι περιφρονητικά τον αποκαλούσαν «Ναζωραίο» θέλοντας να δείξουν ότι είναι ένας ξένος.
- Ο ίδιος ο Χριστός αρνείται ότι είναι βασιλιάς των Ιουδαίων (Μτ 27,11 / Μκ 15,2 / Λκ 23,3 / Ιω 18,37)
- σὺ εἶ ὁ βασιλεὺς τῶν Ἰουδαίων; (Είσαι εσύ ο βασιλιάς των Ιουδαίων;)
- σὺ λέγεις. (Εσύ το λες αυτό.)
Όμως, παρόλο που ο Χριστός δεν απαντούσε σε καμία ερώτηση, φαίνεται μία ίσως ειρωνική απάντηση προς τον Πιλάτο στην ίδια ερώτηση: «ἀφ᾿ ἑαυτοῦ σὺ τοῦτο λέγεις ἢ ἄλλοι σοι εἶπον περὶ ἐμοῦ;» (Ιω 18,34). Είναι όπως εμείς λέμε σήμερα: «Αυτά μόνος σου τα σκέφτεσαι ή σου τα λένε άλλοι;».

- Ο ίδιος ο Χριστός αρνείται τον θεό του Αβραάμ, Ισαάκ και Ιακώβ.
Συγκεκριμένα, λέει: «καὶ Μωϋσῆς ἐμήνυσεν ἐπὶ τῆς βάτου, ὡς λέγει Κύριον τὸν Θεὸν Ἀβραὰμ καὶ τὸν Θεὸν Ἰσαὰκ καὶ τὸν Θεὸν Ἰακώβ. Θεὸς δὲ οὐκ ἔστι νεκρῶν, ἀλλὰ ζώντων.» (Λκ 20,37)
- Αμφισβητεί το ότι είναι υιός Δαυίδ (Μτ 22,45 / Μκ 12,37 / Λκ 20,44)
- Μέσα σε όλα τα ευαγγέλια, ο Χριστός ξεχωρίζει την εθνικότητά του από αυτή των Εβραίων, λέγοντας: Το γένος σας, οι πατέρες σας, ο νόμος σας, ο θεός σας, οι προφήτες σας, δείχνοντας έτσι ότι δεν είναι ομοεθνής τους.
- Ο Χριστός απαγόρευσε στους μαθητές του να ονομάζονται Ραβίνοι, δηλαδή Ιουδαίοι διδάσκαλοι: «μὴ κληθῆτε ῥαββί· εἷς γὰρ ὑμῶν ἐστιν ὁ διδάσκαλος, ὁ Χριστός.» (Μτ 23,8)
- Ο Χριστός δεν έκανε περιτομή, όπως θέλουν να νομίζουμε, διότι ο Ιωσήφ, η Μαρία και ο Ιησούς έφυγαν αμέσως στην Αίγυπτο από τον φόβο για τον Ηρώδη.
- Ας μην ξεχνάμε και το γνωστό σημείο:

«ὑμεῖς ἐκ τοῦ πατρὸς τοῦ διαβόλου ἐστέ, καὶ τὰς ἐπιθυμίας τοῦ πατρὸς ὑμῶν θέλετε ποιεῖν. ἐκεῖνος ἀνθρωποκτόνος ἦν ἀπ᾿ ἀρχῆς καὶ ἐν τῇ ἀληθείᾳ οὐχ ἕστηκεν, ὅτι οὐκ ἔστιν ἀλήθεια ἐν αὐτῷ· ὅταν λαλῇ τὸ ψεῦδος, ἐκ τῶν ἰδίων λαλεῖ, ὅτι ψεύστης ἐστὶ καὶ ὁ πατὴρ αὐτοῦ.» (Ιω 8,44)

όπου ο Χριστός τούς λέει ότι είναι όλοι από τον πατέρα του διαβόλου. Δεν γίνεται λοιπόν, σύμφωνα με αυτό που λέει, να είναι αυτός ο Γιαχβέ, ο θεός των Εβραίων.
- Τέλος, ο Χριστός καταδικάστηκε από το Ρωμαϊκό Δικαστήριο, όχι από το εβραϊκό. Στο Ρωμαϊκό Δικαστήριο δικάζονταν μόνο οι Ρωμαίοι και οι Έλληνες. Οι Εβραίοι δεν μπορούσαν να τον σκοτώσουν και έτσι έπρεπε να βρουν κάτι άλλο για να τον κατηγορήσουν.
Όλα αυτά είναι ένα μικρό δείγμα για την καταγωγή του Χριστού που όμως μας βγάζει από το σκοτάδι στο οποίο μας κρατάνε τόσα χρόνια. Εμείς οφείλουμε να ξέρουμε την αλήθεια.
Όταν οι Ελληνες πήγαν να συναντήσουν τον  Ιησού Χριστό, Εκείνος είπε: «Eλήλυθεν η ώρα να δοξαστεί ο Υιος του Ανθρώπου»
γνώσεσθε τὴν ἀλήθειαν, καὶ ἡ ἀλήθεια ἐλευθερώσει ὑμᾶς (Ιω 8,32)

3 σχόλια:

  1. Πολυ ενδιαφέρον το άρθρο σου μπραβο .. αλλα αν δεν κανω λαθος οι Εβραιοι δεν επιτρεποταν να Τον σκοτώσουν διοτι ηταν το Εβραικο Πασχα εκεινες τις μερες ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η Μητέρα Του Χριστού είναι Εβραϊκής καταγωγής. Το Κατά Λουκάν Ευαγγέλιον μας πληροφορεί ότι η Αειπάρθενος είναι συγγενής της Ελισάβετ η οποία είναι απόγονος των θυγατέρων του Ααρών. «Εγένετο εν ταις ημέραις Ηρώδου τού βασιλέως της Ιουδαίας ιερεύς τις ονόματι Ζαχαρίας εξ εφημερίας Αβιά, και γυνή αυτώ εκ των θυγατέρων Ααρών, και το όνομα αυτής Ελισάβετ» (Λουκ. 1: 5), «είπε δε Μαριάμ προς τον άγγελον: Πώς έσται μοι τούτο, επεί άνδρα ου γινώσκω; και αποκριθείς ο άγγελος είπεν αυτή: Πνεύμα άγιον επελεύσεται επί σε και δύναμις υψίστου επισκιάσει σοι. διό και το γεννώμενον άγιον κληθήσεται υιός Θεού. και ιδού Ελισάβετ η συγγενής σου και αυτή συνεληφυία υιόν εν γήρει αυτής, και ούτος μην έκτος εστίν αυτή τή καλουμένη στείρα.» (Λουκ. 1: 34-36).

    Στο Λουκ. 1: 55, η Θεοτόκος συγκαταλέγει τον εαυτό της στους απογόνους του Αβραάμ του γενάρχη των Εβραίων. «αντελάβετο Ισραήλ παιδός αυτού, μνησθήναι ελέους, καθώς ελάλησε προς τους πατέρας ημών, τώ Αβραάμ και τώ σπέρματι αυτού εις τον αιώνα».

    Οι ονομασίες Γαλιλαίος και Ναζωραίος δεν αναιρούν την Εβραϊκή καταγωγή του Ιησού Χριστού, όπως οι ονομασίες Μακεδών για τον Μέγα Αλέξανδρο και Μιλήσιος για τον Θαλή δεν αναιρούν την Ελληνική καταγωγή των εν λόγω προσώπων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή