Λίγοι υπηρετούν την Αλήθεια γιατί λίγοι έχουν τη θέληση και λιγότεροι τη δύναμη για να είναι δίκαιοι

-"Μητρός τε και πατρὸς και των άλλων προγόνων απάντων τιμιώτερόν εστιν η Πατρὶς και σεμνότερον και αγιώτερον και εν μείζονι μοίρα και παρα θεοίς και παρ᾿ ανθρώποις τοις νουν έχουσι." -
-"Έστ' ήμαρ ότε Φοίβος πάλιν ελεύσεται καί ές αεί έσεται"
- "Άλ, εσύ που είσαι το Φως, έλα στη Γή!
Κι εσύ Έλ ρίξε τις ακτίνες σου στην ιλύ που ψήνεται
(που βρίσκεται σε κατάσταση αναβρασμού).
Ας γίνει ένα καταστάλαγμα (μια ξηρά)
για να μπορέσουν τα Εγώ να ζήσουν, να υπάρξουν
και να σταθούν πάνω στην παλλόμενη Γη.
Ας μην επικρατήσει η νύχτα, που είναι το μικρόν,
και κινδυνέψει να ταφεί (να σβήσει, να χαθεί)
το καταστάλαγμα του πυρός μέσα στην αναβράζουσα ιλύ,
και ας αναπτυχθεί η Ψυχή, που είναι το μέγιστο,
το σημαντικότερο όλων!"

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Τετάρτη, 11 Μαΐου 2016

Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΓΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΑΛΛΑ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟ ΕΠΙΤΡΈΠΟΥΝ!!! ΟΛΑ ΤΑ ΘΑΦΤΟΎΝ!!!


Published: 06 May 2016Φωτογραφίες από τον εκπληκτικό σκαραβαίο του Αγρινίου.
ΤΟ Αγρινιωτικο σκαθαρι που ξετρελανε τη volkswagen.
Το Αγρινιώτικο σκαθάρι που ξετρέλανε τη Volkswagen

Το 2007 ο κ. Γιάννης Ζιόβας αγόρασε στην τιμή των 600 ευρώ έναν σκαραβαίο του 1970. Μετά από εννέα χρόνια μεθοδικής εργασίας σε μια αποθήκη στο Αγρίνιο, το αυτοκίνητο όνειρο για πολλές γενιές εργαζόμενων απέκτησε νέα μορφή και μια σύγχρονη ελκυστική εικόνα. Αποτέλεσμα αυτής της προσπάθειας ήταν το επίσημο 
site τηςVolkswagen ν' ασχοληθεί με το μοντέλο που δημιούργησε ο Αγρινιώτης ηλεκτρονικός και να ζητήσει λεπτομέρειες για την κατασκευή του.
vwbugsterziovasagr33.jpg

vwbugsterziovasagr32.jpg
«Από μικρός είχα το μεράκι. Έχουν προηγηθεί κι άλλες δουλειές ανακατασκευής και μετατροπής. Το κλασσικό αυτοκίνητο είναι το χόμπι αλλά και η μεγάλη αγάπη μου. Το σκαθάρι είναι κλασσικό και όποιος ασχολείται θέλει να αποκτήσει κάποια στιγμή ένα τέτοιο μοντέλο. Κι εγώ μεγάλωσα βλέποντας το να κυκλοφορεί στους δρόμους. Ήταν το οικονομικό όχημα πολλών δεκαετιών. Το 2002 αγόρασα ένα πολύ φθηνό σκαθάρι πάνω στο οποίο έκανα τις πρώτες δοκιμές. Άρχισα την σχεδίαση και την κατασκευή των πρωτοτύπων χρησιμοποιώντας σαν υλικό το ξύλο. Αφού ήμουν σίγουρος ότι μπορούσα να πετύχω αυτό που είχα ονειρευτεί, προχώρησα στην αγορά του αυτοκινήτου που βλέπετε σήμερα. Βρίσκεται σε εργαστήριο δικό μου στο Αγρίνιο. Ο μεγάλος όγκος δουλειάς βγήκε τα δύο χρόνια που ήταν κλειστή η ΕΡΤ. Εκείνη την περίοδο ξέδωσα στο αυτοκίνητο. Από τότε που έκανα το site –www.ziovasbugster.com – υπάρχει μεγάλη ανταπόκριση. Πήρα την πρωτοβουλία και έστειλα mail στην Volkswagenκαι επικοινώνησαν μαζί μου. Η συγκεκριμένη οροφή γίνεται για πρώτη φορά στο σκαθάρι και όπως ανέφεραν εντυπωσιάστηκαν από τις λεπτομέρειες».

 vwbugsterziovasagr22.jpg
Χρειάστηκαν πολλές ώρες απασχόλησης σε ένα μικρό συνεργείο με βασικό εργαλείο τα χέρια του και κάποια απλά μηχανήματα. Από τον σκελετό μέχρι το εντυπωσιακό σαλόνι, αυτό το αυτοκίνητο σε προσκαλεί να το οδηγήσεις. Ακόμη πιο εντυπωσιακό είναι το πως ένας ηλεκτρονικός χωρίς ειδικές γνώσεις στο σχέδιο κατάφερε να σχεδιάσει από την αρχή ένα αυτοκίνητο. Ο Γ. Ζιόβας εξηγεί στην εφημερίδα «ΑΝΑΓΓΕΛΙΑ» πως, παρά τις δυσκολίες, δεν σκέφθηκε στιγμή να παρατήσει το όνειρό του.

«Ήθελα να ασχοληθώ και επαγγελματικά με τις μετατροπές. Ανέσυρα τις σχολικές γνώσεις στο σχέδιο από τότε που πήγαινα στο Τεχνικό Λύκειο. Πάντα μου άρεσε το σχέδιο, πρέπει να ομολογήσω όμως ότι αντιμετώπισα πολλές δυσκολίες. Έπρεπε να υπολογίσω πολλές λεπτομέρειες με μεγάλη ακρίβεια. Η μετατροπή του σκαθαριού σε roadster με αναδιπλούμενη σκληρή οροφή ήταν μεγάλη πρόκληση για μας. Αποδείχτηκε αρκετά δύσκολο project. Έπρεπε σχεδιαστικά να βρεθεί ο καλύτερος δυνατός συνδυασμός, μεταξύ του σχήματος της οροφής και των διαστάσεων των δύο τμημάτων της, ώστε και το αισθητικό αποτέλεσμα να είναι το καλύτερο δυνατό αλλά και πρακτικά να μπορεί να αποθηκευτεί στο χώρο της που, πριν, βρίσκονταν το πίσω κάθισμα. Έπρεπε λοιπόν να υπολογιστούν πάρα πολλά πράγματα με πολλή μεγάλη ακρίβεια, όπως για παράδειγμα το χαμήλωμα του παρμπρίζ, οι διαστάσεις της οροφής, τα σημεία των αρθρώσεων της, το ύψος των rollbars κλπ. Ο σχεδιασμός έγινε από την αρχή με την σκέψη να μπορεί να παράγεται σε μορφή κιτ ώστε με τις κατάλληλες οδηγίες να μπορεί κάποιος να μετατρέψει το σκαθάρι του σε coupe –roadster όσο το δυνατόν πιο οικονομικά. Θέλω να επισημάνω ότι είναι σε εξέλιξη η διαδικασία για την παραγωγή του κιτ και ότι η μετατροπή έχει κατοχυρωθεί ως κοινοτικό σχέδιο»
vwbugsterziovasagr1.jpg
vwbugsterziovasagr1a.jpg
vwbugsterziovasagr3.jpg
vwbugsterziovasagr4.jpg
vwbugsterziovasagr5.jpg
vwbugsterziovasagr6.jpg
vwbugsterziovasagr7.jpg
vwbugsterziovasagr8.jpg
vwbugsterziovasagr9.jpg
vwbugsterziovasagr10.jpg
vwbugsterziovasagr11.jpg
vwbugsterziovasagr12.jpg
vwbugsterziovasagr13.jpg
vwbugsterziovasagr14.jpg
vwbugsterziovasagr15.jpg
vwbugsterziovasagr16.jpg
vwbugsterziovasagr17.jpg
vwbugsterziovasagr18.jpg
vwbugsterziovasagr19.jpg
vwbugsterziovasagr20.jpg
vwbugsterziovasagr21.jpg
vwbugsterziovasagr23.jpg
vwbugsterziovasagr24.jpg
vwbugsterziovasagr25.jpg
vwbugsterziovasagr26.jpg
vwbugsterziovasagr27.jpg
vwbugsterziovasagr28.jpg
vwbugsterziovasagr29.jpg
vwbugsterziovasagr30.jpg
vwbugsterziovasagr31.jpg
vwbugsterziovasagr34.jpg
vwbugsterziovasagr35.jpg
vwbugsterziovasagr36.jpg
vwbugsterziovasagr37.jpg
vwbugsterziovasagr38.jpg
vwbugsterziovasagr39.jpg
vwbugsterziovasagr40.jpg
vwbugsterziovasagr41.jpg
vwbugsterziovasagr42.jpg
vwbugsterziovasagr43.jpg
vwbugsterziovasagr44.jpg

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου