Λίγοι υπηρετούν την Αλήθεια γιατί λίγοι έχουν τη θέληση και λιγότεροι τη δύναμη για να είναι δίκαιοι

-"Μητρός τε και πατρὸς και των άλλων προγόνων απάντων τιμιώτερόν εστιν η Πατρὶς και σεμνότερον και αγιώτερον και εν μείζονι μοίρα και παρα θεοίς και παρ᾿ ανθρώποις τοις νουν έχουσι." -
-"Έστ' ήμαρ ότε Φοίβος πάλιν ελεύσεται καί ές αεί έσεται"
- "Άλ, εσύ που είσαι το Φως, έλα στη Γή!
Κι εσύ Έλ ρίξε τις ακτίνες σου στην ιλύ που ψήνεται
(που βρίσκεται σε κατάσταση αναβρασμού).
Ας γίνει ένα καταστάλαγμα (μια ξηρά)
για να μπορέσουν τα Εγώ να ζήσουν, να υπάρξουν
και να σταθούν πάνω στην παλλόμενη Γη.
Ας μην επικρατήσει η νύχτα, που είναι το μικρόν,
και κινδυνέψει να ταφεί (να σβήσει, να χαθεί)
το καταστάλαγμα του πυρός μέσα στην αναβράζουσα ιλύ,
και ας αναπτυχθεί η Ψυχή, που είναι το μέγιστο,
το σημαντικότερο όλων!"

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Πέμπτη, 21 Ιανουαρίου 2016

ЭЄ ΤΟ ΓΟΡΓΟΝΕΙΟ.





-ΤΟ ΓΟΡΓΟΝΕΙΟ ΗΤΑΝ ΟΠΛΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΟ ΑΠΟ ΚΡΥΣΤΑΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΛΛΕΚΤΕΣ, ΟΜΦΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΚΤΕΣ, ΣΕ ΙΕΡΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΟΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΡΟΙΑ ΕΩΣ ΤΗΝ ΟΑΣΗ ΣΙΟΥΑ.
ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΙΕΡΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΔΙΕΘΕΤΑΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΓΟΡΓΟΝΕΙΟ ΠΟΥ ΑΝΗΚΕ ΣΤΟ ΠΛΕΓΜΑ ΤΟΥ ΓΟΡΓΟΝΕΙΟΥ ΤΟΥ ΕΥΡΥΤΕΡΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ.

-ΚΑΘΕ ΙΕΡΟ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΟΥΣΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΚΙΝΔΥΝΟΥ, Ή ΕΝΙΣΧΥΕ ΤΟ ΓΟΡΓΟΝΕΙΟ ΑΛΛΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΟΤΑΝ ΑΠΑΙΤΕΙΤΟ, ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΕΙΣΒΟΛΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΕΜΟΥ.

-ΤΟ ΓΟΡΓΟΝΕΙΟ ΤΩΝ ΔΕΛΦΩΝ ΗΤΑΝ ΤΟ ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.
ΤΟ ΑΜΕΣΩΣ ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΟ ΗΤΑΝ ΤΗΣ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ ΓΟΡΓΟΝΕΙΟΥ ΓΙΑΤΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΤΑΝ ΑΠΌ ΠΛΗΘΟΣ ΙΕΡΩΝ ΑΛΛΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΤΗΣ ΘΕΑΣ ΑΘΗΝΑΣ.

-ΣΠΟΥΔΑΙΟ ΡΟΛΟ ΔΙΑΔΡΑΜΑΤΙΖΑΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΑΠΟ ΠΟΛΥΤΙΜΟΥΣ ΛΙΘΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΓΟΡΓΟΝΕΙΟ ΤΗΣ ΑΙΓΙΔΑΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΤΟΥ ΧΡΥΣΕΛΕΦΑΝΤΙΝΟΥ ΑΓΑΛΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ.

-Η ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΣΥΝΤΕΛΕΣΘΕΙ ΜΕ ΠΟΛΛΩΝ ΕΙΔΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ, ΗΛΙΑΚΗ, ΑΣΤΡΙΚΗ, ΤΕΛΛΟΥΡΙΚΗ, ΚΟΣΜΙΚΗ.

-ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΣΕΙΡΙΟΥ ΟΤΑΝ ΑΝΕΤΕΙΛΛΕ ΤΗΝ 25 ΙΟΥΛΙΟΥ ΦΩΤΙΖΕ ΤΟ ΧΡΥΣΕΛΕΦΑΝΤΙΝΟ ΑΓΑΛΜΑ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ.
ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣΕ ΑΠΟ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΠΟΥ ΕΝΙΣΧΥΕΤΑΙ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΠΟ  ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΣΕΙΡΙΟΥ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ  "ΚΥΝΙΚΑ ΚΑΥΜΑΤΑ".

-ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ  ΚΥΝΙΚΩΝ ΚΑΥΜΑΤΩΝ Η ΗΛΙΑΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΝΙΣΧΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΕΙΡΙΟ ΚΑΤΑ 50%.

-ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ ΑΝΤΛΟΥΣΕ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΝΕΦΩΝ,
ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΕ ΠΙΕΖΟΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΟ ΑΠΟ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ ΣΤΟΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟ ΧΩΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΝΤΕΛΙΚΟ ΜΑΡΜΑΡΟ.

-ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΓΟΡΓΟΝΕΙΟ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΘΕΙ ΜΕ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΠΟΥ ΑΠΟΡΟΦΟΥΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΗΣ ΓΗΣ.
ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΟΥΣΕ ΤΗΝ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΔΙΑΠΥΡΟΥ ΜΑΓΜΑΤΟΣ (ΛΑΒΑ) ΚΑΙ ΠΡΟΚΑΛΟΥΣΕ ΣΕΙΣΜΟΥΣ.

-ΣΗΜΕΡΑ Η ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΓΟΡΓΟΝΕΙΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΜΕΣΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΓΗΙΝΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ, ΧΩΡΙΣ ΚΟΣΜΙΚΟΥΣ ΣΥΛΛΕΚΤΕΣ ΚΑΙ ΟΜΦΑΛΟΥΣ.
ΕΠΙΣΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΛΥΣΕΙ ΤΑ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΙΣ ΣΕΙΣΜΙΚΕΣ ΖΩΝΕΣ.

-ΟΙ ΚΡΥΣΤΑΛΛΟΙ ΤΟΥ ΓΟΡΓΟΝΕΙΟΥ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΖΑΝ ΤΗΝ ΣΥΛΛΕΓΟΜΕΝΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΑΠΟ ΟΜΦΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΛΛΕΚΤΕΣ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΤΡΙΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ:
ΟΙ ΟΥΡΑΝΙΟΙ ΕΝΑΛΑΣΣΟΜΕΝΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ  ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΟΙ ΠΟΛΥΤΙΜΟΙ ΛΙΘΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΡΜΑΡΙΝΟΙ ΤΩΝ ΣΥΛΛΕΚΤΩΝ - ΟΜΦΑΛΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ.

-ΟΙ ΠΛΑΝΗΤΙΚΟΙ ΣΥΛΛΕΚΤΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΤΟΥ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΥ ΠΛΕΓΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ ΗΤΑΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΠΕΝΤΕΛΙΚΟ ΜΑΡΜΑΡΟ ΚΑΙ ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΣΑΝ ΠΟΛΥΤΙΜΟΥΣ ΛΙΘΟΥΣ, ΠΟΥ ΔΡΟΥΣΑΝ ΣΑΝ ΠΥΚΝΩΤΕΣ ΚΑΙ ΛΕΓΟΝΤΑΝ ΟΜΦΑΛΟΙ ΣΥΜΠΥΚΝΩΣΗΣ.

-Ο ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΟΣ ΚΡΥΣΤΑΛΛΟΣ ΥΠΗΡΧΕ ΣΤΟΥΣ ΔΕΛΦΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΙΧΕ ΦΕΡΕΙ Ο ΖΕΥΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΑΛΑΞΙΑ ΤΗΣ ΑΝΔΡΟΜΕΔΑΣ, ΕΙΝΑΙ Ο  "ΟΜΦΑΛΟΣ" ΓΝΩΣΤΟΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ, ΣΑΝ ΠΕΤΡΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΚΑΤΑΠΙΕΙ Ο ΚΡΟΝΟΣ ΑΝΤΙ ΤΟΥ ΔΙΑ.
ΟΛΟ ΤΟ ΠΛΕΓΜΑ ΤΩΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ ΤΟΥ ΟΜΦΑΛΟΥ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΑΓΝΩΣΤΟΥΣ ΚΡΥΣΤΑΛΛΟΥΣ, ΔΕΜΕΝΟΥΣ ΜΕ ΧΡΥΣΟ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣΑΝ ΑΡΜΟΝΙΑ ΕΝΑΛΑΣΣΟΜΕΝΩΝ ΧΡΩΜΑΤΙΣΜΩΝ ΟΤΑΝ Ο ΙΕΡΟΦΑΝΤΗΣ ΑΦΑΙΡΟΥΣΕ ΤΟ ΚΑΛΛΥΜΑ.

-ΠΑΡΟΜΟΙΟΙ ΚΡΥΣΤΑΛΛΟΙ ΜΕ ΤΩΝ ΔΕΛΦΩΝ ΗΤΑΝ ΤΗΣ ΔΗΛΟΥ ΠΟΥ ΕΦΕΡΕ Ο ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΥΡΑ, ΤΟΥ ΑΜΜΩΝΕΙΟΥ ΤΗΣ ΣΙΟΥΑ ΠΟΥ ΕΦΕΡΕ Ο ΕΡΜΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΑΛΑΞΙΑ ΤΟΥ ΠΗΓΑΣΟΥ, ΤΟΥ ΙΔΑΙΟΥ ΑΝΤΡΟΥ ΠΟΥ ΕΦΕΡΕ Ο ΗΦΑΙΣΤΟΣ ΑΠΟΤΟΝ ΓΑΛΑΞΙΑ ΤΗΣ ΚΑΜΙΝΟΥ, ΤΗΣ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ ΠΟΥ ΕΦΕΡΕ Η ΔΗΜΗΤΡΑ ΑΠΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΑΝΔΡΟΜΕΔΑ (ΙΙΙ) ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΙΛΙΟΥ ΠΟΥ ΕΦΕΡΕ Ο ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΥΡΑ - ΟΜΟΙΟΣ ΑΛΛΑ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟΣ ΤΩΝ ΔΕΛΦΩΝ.

-ΤΕΛΟΣ Ο ΚΡΥΣΤΑΛΛΟΣ ΤΗΣ ΑΚΡΟΠΟΛΕΩΣ ΕΙΧΕ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΤΟΥ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ 1,39Χ0,62Χ0,42 ΜΕΤΡΩΝ, ΗΤΑΝ ΕΝΑΛΑΣΣΟΜΕΝΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΕΙΤΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΚΑΛΛΥΜΑΤΟΣ ΤΟΥ - ΤΟΥΤΟΝ ΕΦΕΡΕ Η ΑΘΗΝΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΑΛΑΞΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΘΕΝΟΥ.

-ΚΑΙ ΟΙ 7 ΑΥΤΟΙ ΚΡΥΣΤΑΛΛΟΙ ΦΥΛΑΣΣΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΓΗ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΚΡΥΣΤΑΛΛΙΚΟΥ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ.

-ΤΟ ΓΟΡΓΟΝΕΙΟ ΤΟ  ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΟΥΣΑΝ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΚΙΝΔΥΝΟΥ, ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΛΕΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΥΠΕΡΦΥΣΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ Ή ΕΥΝΟΪΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ.

-ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΡΥΣΤΑΛΛΟΥΣ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΟΥΣ ΚΑΛΛΥΠΤΕ ΠΟΥ ΤΟ ΑΝΑΝΕΩΝΑΝ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ.

-ΣΤΗΝ ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΣΑΝ ΚΑΛΛΥΜΑ ΚΡΥΣΤΑΛΛΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΟ Ο ΠΕΠΛΟΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ, ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΥΠΗΡΧΕ ΕΙΔΙΚΗ ΤΕΛΕΤΗ ΣΤΗΝ ΓΙΟΡΤΗ ΤΩΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΩΝ.

-Ο ΠΕΠΛΟΣ ΕΙΧΕ ΧΡΩΜΑ ΚΙΤΡΙΝΟ, ΧΡΥΣΟΚΕΝΤΗΤΟΣ, ΜΑΛΛΙΝΟΣ ΜΕ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΙΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΓΙΓΑΝΤΩΝ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΓΟΡΓΟΝΕΙΟ ΚΕΝΤΗΜΕΝΟ.

-Η ΚΟΛΟΣΣΙΑΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ  ΠΟΥ ΠΑΡΗΓΑΓΕ ΤΟ ΓΟΡΓΟΝΕΙΟ ΔΙΑΝΟΙΓΕ ΟΜΦΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΛΛΕΚΤΕΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΑΚΑΡΙΑΙΑ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟ ΣΥΜΠΑΝ, ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΚΑΙ ΣΚΑΦΩΝ.

-ΤΟ ΓΟΡΓΟΝΕΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΤΡΕΒΛΩΝΕΙ ΤΟΝ ΧΩΡΟΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΤΕΧΝΗΤΟΥΣ ΔΙΑΥΛΟΥΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΝΑ ΑΝΟΙΓΕΙ ΠΥΛΕΣ ΕΞΟΔΟΥ ΣΕ ΑΛΛΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ.

-ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΡΧΕΓΟΝΕΣ ΜΝΗΜΕΣ, ΤΗΝ ΟΥΔΕΤΕΡΑ ΥΠΟΦΥΣΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΛΛΑΣΕΙ ΣΕ ΦΩΤΟΦΟΡΟ ΟΝ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ.  ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΑΝ ΥΠΟΠΕΣΕΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΤΟΝ ΥΠΕΡΑΝΘΡΩΠΟ.

-ΤΟ ΓΟΡΓΟΝΕΙΟ ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΖΕΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΤΟΥ ΧΕΙΡΗΣΤΗ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΛΕΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΜΑΖΕΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΣΕ ΠΡΑΞΕΙΣ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑΣ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΒΟΥΛΗΣΗ, ΝΑ ΕΝΣΠΕΙΡΕΙ ΠΑΝΙΚΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΠΑΡΑΚΡΟΥΣΗ.

-ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΜΕΤΑΒΑΛΛΕΙ ΤΗΝ ΑΠΛΗ ΑΙΟΛΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΣΕ ΤΥΦΩΝΑ, ΤΗΝ ΒΡΟΧΗ ΣΕ ΚΑΤΑΚΛΥΣΜΟ, ΤΗΝ ΑΠΛΗ ΔΟΝΗΣΗ ΣΕ ΣΕΙΣΜΟ, ΤΙΣ ΦΛΟΓΕΣ ΠΥΡΣΩΝ ΣΕ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑΤΑ, ΤΗΝ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΗΣ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑΣ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΕ ΠΥΡΙΝΗ ΛΑΙΛΑΠΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΥΟ ΤΟΥ ΧΕΙΜΩΝΑ ΣΕ ΠΟΛΙΚΟ  ΨΥΧΟΣ.

-ΣΤΗΝ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΤΟΥ ΜΟΡΦΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ.

-ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΔΙΑΚΤΙΝΙΣΕΙ  ΦΩΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΟΤΙ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΤΗΣ ΓΑΙΑΣ, ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΕΡΑ.

-ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΕΙ ΜΕ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΚΑΘΕ ΤΙ  ΠΟΥ ΔΙΑΣΑΛΕΥΕΙ ΤΑ ΜΟΡΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ ΤΗΣ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑΣ  Ή ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΤΗΣ ΓΑΙΑΣ.

-ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΕΙ ΤΟ ΜΑΓΝΗΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΚΑΤΑΚΛΥΣΜΟ Ή ΝΑ ΤΟ ΕΝΙΣΧΥΣΕΙ ΑΝΑΤΡΕΠΟΝΤΑΣ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΥΣΜΕΝΕΙΣ ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ.

-ΤΟ ΓΟΡΓΟΝΕΙΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΣΤΟΝ ΜΑΡΑΘΩΝΑ, ΤΗΝ ΣΑΛΑΜΙΝΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΕΛΦΟΥΣ, ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΤΗ ΜΕΤΑΒΟΛΗ ΚΑΙΡΙΚΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΨΥΧΟΤΡΟΝΙΚΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ.

-ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ΓΟΡΓΟΝΕΙΟ ΤΑ ΓΗΙΝΑ ΨΥΧΟΤΡΟΝΙΚΑ ΟΠΛΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΠΡΩΤΟΓΟΝΑ ΚΑΙ ΑΝΕΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ.

-ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΤΡΟΜΕΡΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟΡΙΕΣ ΠΩΣ ΚΟΥΒΑΛΗΘΗΚΑΝ ΤΑ ΜΑΡΜΑΡΑ ΤΟΥ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ ΟΥΤΕ ΤΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΗΤΑΝ ΑΥΤΗ ΜΕ ΤΟΣΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΑΚΡΙΒΕΙΑΣ.

-ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟ ΠΛΕΓΜΑ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΒΡΑΧΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΓΥΡΩ ΛΟΦΩΝ ΠΑΡΗΓΑΓΕ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΕΙ ΦΩΤΕΙΝΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ, ΠΙΔΑΚΕΣ ΦΩΤΟΣ, ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΗΣΕΙΣ ΑΓΝΩΣΤΗΣ ΥΦΗΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ  ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΣΑΝ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΟΥ ΕΒΡΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΜΟ ΛΗΣΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΤΡΟΠΟ, ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΤΑ ΑΠΟΔΩΣΕΙ ΣΤΟΝ ΓΙΑΧΒΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΜΕΤΕΤΡΕΨΕ ΤΟΝ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ ΤΟ +450 ΣΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΤΟΥ ΓΙΑΧΒΕ ΣΟΦΙΑΣ ΚΑΙ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΣΕ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΧΑΣΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΝ  ΑΕΙΠΑΡΘΕΝΟ ΑΘΗΝΑ.

-ΤΟ ΠΛΙΑΤΣΙΚΟ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΤΟΥ ΕΒΡΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ ΕΙΧΕ ΣΑΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΙΕΡΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟ ΧΡΥΣΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΥΤΙΜΟΥΣ ΛΙΘΟΥΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΜΕ ΠΡΩΤΟΦΑΝΗ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑΣΑΝ ΕΛΛΗΝΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ.

-Η ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΜΑΡΜΑΡΙΝΕΣ ΚΟΛΟΝΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΑΞΙΟΘΕΑΤΟ.

-ΕΙΝΑΙ ΤΟΠΟΣ ΙΕΡΟΣ ΟΠΟΥ Η ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗ ΔΙΑΝΟΙΑ ΣΥΝΑΝΤΑΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΟΡΑΤΟ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

1 σχόλιο:

  1. Οι ΚΑΡΥΑΤΙΔΕΣ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ή μαγεμένες δεν επιστρέφουν, εκλάπησαν και είναι στο Μουσείο του Λούβρου.

    Η επιστροφή των ...αντιγράφων (ή καλύτερα των φαντασμάτων των μαγεμένων ή των ινκαντάδας) αποτελεί ηλίθια διατύπωση ή ύβρη. (Η Ύβρις επισείει την ποινή και το μίασμα). Οι πράξεις όμως αυτές θέτουν και ερωτηματικά όπως π.χ. αν θα μπορέσουμε να διεκδικήσουμε στο μέλλον τα αυθεντικά έργα.

    Τα γλυπτά αυτά αποτελούσαν τμήμα του λαμπρού Ελληνικού ναού του Διονύσου στη σημερινή πλατεία Αριστοτέλους της Θεσσαλονίκης όπου υπάρχει και η θεμελίωση. Ενός ναού που έχει πολλές ομοιότητες με τον πασίγνωστο ναό της Αφαίας Αθηνάς στην Αίγινα σύμφωνα με τα σχέδια και τις φωτογραφίες από την έκθεση στο Μουσείο του Λούβρου. Ότι απέμεινε μετά την άλωση και καταστροφή της Θεσσαλονίκης από τους Οθωμανούς στην αυλή μιας έποικης οικίας εβραϊκής οικογένειας. Τα υπολείμματα μισοθαμμένου ελληνικού ναού μάλλον του Διονύσου αν κρίνουμε από τις παραστάσεις των πεσσών, της ελληνιστικής εποχής ο οποίος πιθανώς να ήταν θεμελιωμένος πάνω σε αρχαιότερο ναό.

    Οι αρχαίοι ναοί και η αριστουργηματική διδασκαλία των ιερών τελετών αποτελούν λαμπρά έργα της ανθρώπινης διανόηση και έργα υψηλής τέχνης. Αποτελούν ιερά σύμβολα των Ελλήνων και πρέπει να επιστραφούν με σεβασμό στον τόπο τους. (Μπορούν αν θέλουν να κρατήσουν εκθεσιακά αντίγραφα για τους επισκέπτες του Μουσείου τους). Το έργο τέχνης αποτελεί ουσιαστικά μια ενότητα οντότητα ως παλμός δράσης εγγενούς Λόγου της ανθρώπινης δημιουργίας.

    Οι αρχαίοι Έλληνες δεν ήταν απλοϊκά δωδεκαθεϊστές ούτε ειδωλολάτρες. Δημιούργησαν ανθρωπόμορφες λατρευτικές θεϊκές μορφές ή απλούστερα πολυθεϊστικές μορφές θεών ημίθεων και ηρώων ή απλά ΘΕΟΤΗΤΕΣ στις οποίες έδωσαν τις ανθρώπινες ψυχικές διαστάσεις και ιδιότητες για να λατρέψουν μέσω αυτών το Θείο Λόγο της συμπαντικής αρμονίας ή τις υπερφυσικές για την ανθρώπινη διανόηση δυνάμεις και ιδιότητες της δημιουργίας.

    Τελευταία ανακοινώθηκε από το Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης ότι βρέθηκε και πέμπτος πεσσός από το ναό, γιατί δεν τον παρουσιάζουν "όπως είναι" μαζί με τα άλλα γλυπτά για να μην νοιώθει..μοναξιά; Να έχουμε κάτι αυθεντικό μαζί με τα όμορφα και γενικά καλοκαμωμένα αντίγραφα (εικαστικά μέτρια ή πλαστά φτηνά έργα);
    Οι λαοί που διαγράφουν ένα μέρος της ιστορίας τους διαγράφουν και ένα αντίστοιχο από το μέλλον τους. Γ. Σεφέρης. 28 https://www.youtube.com/watch?v=dWdte4ews2c

    ΑπάντησηΔιαγραφή