Λίγοι υπηρετούν την Αλήθεια γιατί λίγοι έχουν τη θέληση και λιγότεροι τη δύναμη για να είναι δίκαιοι

-"Μητρός τε και πατρὸς και των άλλων προγόνων απάντων τιμιώτερόν εστιν η Πατρὶς και σεμνότερον και αγιώτερον και εν μείζονι μοίρα και παρα θεοίς και παρ᾿ ανθρώποις τοις νουν έχουσι." -
-"Έστ' ήμαρ ότε Φοίβος πάλιν ελεύσεται καί ές αεί έσεται"
- "Άλ, εσύ που είσαι το Φως, έλα στη Γή!
Κι εσύ Έλ ρίξε τις ακτίνες σου στην ιλύ που ψήνεται
(που βρίσκεται σε κατάσταση αναβρασμού).
Ας γίνει ένα καταστάλαγμα (μια ξηρά)
για να μπορέσουν τα Εγώ να ζήσουν, να υπάρξουν
και να σταθούν πάνω στην παλλόμενη Γη.
Ας μην επικρατήσει η νύχτα, που είναι το μικρόν,
και κινδυνέψει να ταφεί (να σβήσει, να χαθεί)
το καταστάλαγμα του πυρός μέσα στην αναβράζουσα ιλύ,
και ας αναπτυχθεί η Ψυχή, που είναι το μέγιστο,
το σημαντικότερο όλων!"

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Παρασκευή 17 Απριλίου 2015

Ο νεκρικός θάλαμος του βασιλιά Πάκαλ και ο αρχαίος αστροναύτης του Παλένκε.( βιντεο).


Το 1952, στην αρχαία πόλη του Παλένκε, ο αρχαιολόγος Αλμπέρτο Λούιλλιερ* εντόπισε σε μια πυραμίδα τον νεκρικό θάλαμο του βασιλιά Πάκαλ που πέθανε το 684 μ.Χ.
Η φωτογραφία του καλύμματος της σαρκοφάγου του βασιλιά Pakal έκανε τον γύρο του κόσμου, και έφτασε κάποια στιγμή στα χέρια του πολύ παράξενου Σοβιετικού συγγραφέα και επιστήμονα Αλεξάντερ Καζάντσεφ. Ο Καζάντσεφ δεν δίστασε να δηλώσει άμεσα ότι η εικόνα αυτή αναπαριστά έναν άνθρωπο που οδηγά ένα ιπτάμενο όχημα!
Μέσω του Καζάντσεφ, η φωτογραφία έφτασε στα χέρια τού Εριχ φον Νταινικεν. Ο Νταίνικεν συγκλονίστηκε μόλις την είδε. Την αναφέρει, από τότε, στα περισσότερα από τα πολυάριθμα βιβλία του.
Ο Νταίνικεν γράφει:
«Βλέπουμε ένα ανθρωποειδές πλάσμα, με στολή αστροναύτη, σε στάση οδηγού αγωνιστικού αυτοκινήτου με τον κορμό του γερμένο μπροστά. Κάθε παιδί θα αναγνωρίσει αυτό που βρίσκεται γύρω από το πλάσμα: Ένας πύραυλος. Μπροστά είναι μυτερό… από την ουρά βλέπουμε να βγαίνουν φλόγες. Το πλάσμα χειρίζεται έναν αριθμό από απροσδιόριστα όργανα ελέγχου, η φτέρνα του αριστερού ποδιού πατά σε ένα είδος πεντάλ…»
astronaute-palenque
Οι αρχαιολόγοι απέρριψαν φυσικά τις περιγραφές του Νταίνικεν, και είπαν ότι «πρόκειται για μια συμβολική αναπαράσταση ενός ανθρώπου που στέκεται στα πόδια του θεού του θανάτου και κοιτά το συμβολικό δικέφαλο φίδι που αναπαριστά τη ζωή
Ο «πύραυλος» είναι θρησκευτικά σύμβολα και στυλιζαρισμένα άνθη καλαμποκιού…» Η απάντηση του Νταίνικεν σ” αυτές τις περιγραφές ήταν «Με διασκεδάζετε»… Κοιτάξτε προσεκτικά την απεικόνιση και βγάλτε τα δικά σας συμπεράσματα.
astronaute-palenque_4
Ενδιαφέρουσες σκέψεις προκαλεί και η σύγκρισή της με το μονολιθικό μνημείο στο Ολμέκεν του Μεξικού, το οποίο έχει μια σχεδόν παρόμοια απεικόνιση ενός «πιλότου»
Οι τωρινοί ερευνητές των Μαγιας, πιστεύουν ότι τα σχέδια στη σαρκοφάγο, αν εξεταστούν μαζί και ταυτόχρονα, αντιπροσωπεύουν μια σύντομη ιστορία της ανθρωπότητας, παρουσιάζοντας την καταστροφή των προηγούμενων κόσμων και προσφέρουν ένα κωδικοποιημένο μήνυμα, μία προειδοποίηση από τον Pakal, για τα καταστροφικά γεγονότα που μας περιμένουν στον εγγύς μέλλον.
palenke astronauta
Στο κέντρο της σαρκοφάγου, εικονίζεται ένας πιλότος ιπτάμενου σκάφους, την ώρα που εργάζεται στο εσωτερικό του (καμπίνα). Ξεχωρίζουν διάφορα όργανα και μηχανήματα, μοχλοί, πηδάλια, έμβολα, ελατήρια, σωληνώσεις, αγωγοί και κύλινδροι. Στο αρχαίο σχέδιο πάνω στην πέτρα απεικονίζεται ένα ανθρώπινο ον, να κάθεταιμε το κορμί γερμένο προς τα εμπρός, έχοντας την στάση οδηγού σε αγώνες.
Φαίνεται να χειρίζεται μια σειρά από ακαθόριστα όργανα, έχοντας την φτέρνα του αριστερού του ποδιού πάνω σε κάτι που μοιάζει με πετάλι. Το όχημα είναι μυτερό μπροστά, ενώ πίσω τελειώνει σε γλώσσες από φλόγες, δίνοντας την εντύπωση του πυραύλου.
Δείτε επίσης:

Τα μυστήρια του ναού της Σαλαμάνκα – Ο περίεργος σκαλιστός αστροναύτης ηλικίας 500 ετών                                                 

Πως θα σας φαινόταν εάν κατά την επίσκεψή σας σε έναν Καθεδρικό Ναό ηλικίας «ηλικίας» άνω των 500 ετών και τη στιγμή που εισερχόσασταν σε αυτόν αντικρίζατε έναν σκαλιστό αστροναύτη;
Σίγουρα θα αναρωτιόσασταν- και εύλογα μάλιστα- πως οι τεχνίτες του ναού σκέφτηκαν να σκαλίσουν έναν εξερευνητή του διαστήματος με πλήρη εξάρτηση, ακριβώς όπως αυτή των αστροναυτών της NASA, όταν στην εποχή τους δεν υπήρχε καν η αντίστοιχη λέξη…
Κι όμως υπάρχει και το συγκεκριμένο σκαλιστό αποτελεί ένα από τα πολλά ευφάνταστα και περίτεχνα έργα που «ντύνουν» τον Καθεδρικό Ναό της Σαλαμάνκα της Ισπανίας, ο οποίος και αποτελεί ένα από τα αρχιτεκτονικά κομψοτεχνήματα της πόλης.
Ο ναός, ηλικίας 500 και πλέον ετών, κοσμείται από πολυάριθμες σκαλιστές αναπαραστάσεις οι οποίες, όπως πολλοί συνεχίζουν να πιστεύουν, κρύβουν…μυστικά από τις αποκαλυπτικές ενοράσεις και προβλέψεις “φωτισμένων» ανθρώπων του Μεσαίωνα.
Αυτή την εξήγηση, επιλέγουν να δίνουν μέχρι σήμερα αρκετοί λάτρεις των μυστηρίων, των αστικών μύθων και θρύλων για να ερμηνεύσουν και το γλυπτό που κοσμεί την πρόσοψη πάνω στη βόρεια είσοδο του ναού όπου εμφανίζεται ο αστροναύτης. Αυτός μάλιστα φέρει όλο τον σύγχρονο, ειδικό εξοπλισμό, ακριβώς σαν αυτό της NASA ή των Ρώσων κοσμοναυτών.
Ακόμη και τον ειδικό αναπνευστήρα…Με το δεξί του χέρι, πιάνει το φύλλωμα μιας αμπέλου και φαίνεται να το χρησιμοποιεί για να κρατηθεί.
KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA
SALAMANCA-ASTRONAUT_2
Ποια είναι όμως η λογική εξήγηση που θα μπορούσε να δοθεί για το πως εμπνεύστηκαν οι τεχνίτες του ναού, η κατασκευή του οποίου ξεκίνησε τον 16ο αιώνα και ολοκληρώθηκε τον 18ο, τη συγκεκριμένη αναπαράσταση;
Τα δε “μυστήρια” του ναού δεν σταματούν εκεί. Σε άλλο σημείο της πρόσοψης και πολύ κοντά στον αστροναύτη παρατηρεί κανείς ένα άλλο περίεργο γλυπτό. Ένα δράκο που…κρατάει ένα παγωτό χωνάκι!
SALAMANCA-CATEDRAL-NUEVA
Κι όμως υπάρχει εξήγηση
Για να αποκρυπτογραφήσουμε αυτό το όχι και τόσο ανεξήγητο μυστήριο, αρκεί μια προσεκτική ματιά στο παρελθόν και την πιο λογική τουλάχιστον εξήγηση φαίνεται δίνει η ιστοσελίδα m.theepochtimes.com
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Στη Σαλαμάνκα υπάρχουν δύο Καθεδρικοί. Ο ένας είναι ο παλιός ναός που φέρει την ονομασία “Catedral Vieja” και η κατασκευή του ξεκίνησε περί τα μέσα του 12ου αιώνα, δηλαδή στην “καρδιά” των Μεσαιωνικών Χρόνων και κατά συνέπεια είναι ένας εκ των παλαιότερων ναών της Ευρώπης.
Ο άλλος, είναι ο νέος Καθεδρικός – “Catedral Nueva” η κατασκευή του οποίου ξεκίνησε το 1513 και ολοκληρώθηκε το 1733.
SALAMANCA-ASTRONAUT
Αστροναύτες ή κοσμοναύτες φυσικά δεν υπήρχαν ούτε τον 12ο αιώνα ούτε το 16ο ούτε τον 18ο. Κατά συνέπεια η συγκεκριμένη φιγούρα δεν θα μπορούσε να είχε σμιλευτεί σε καμία από αυτές τις περιόδους.
Το σκάλισμα είναι στη πραγματικότητα μια προσθήκη που έγινε στο νέο Καθεδρικό κατά την αποκατάσταση του νέου Καθεδρικού το 1992. Εκείνη την περίοδο, η είσοδος του ναού – Puerta de la Ramos όπως ονομάζεται- παρουσίαζε σημαντικές φθορές.
Το σκάλισμα με την εικόνα του αστροναύτη φημολογείται πως προστέθηκε από τον τεχνίτη Miguel Romero ο οποίος εργαζόταν υπό την εποπτεία του Jerónimo García de Quiñones.
SALAMANCA-DRAGON
Οι δύο άνδρες ακολούθησαν τις «επιταγές» του Αρχαίου Κώδικα. Ακολουθώντας δηλαδή την παράδοση και προχωρώντας στην αποκατάσταση του ναού, έκαναν κάποιες προσθήκες οι οποίες αντιστοιχούν σε γεγονότα της σύγχρονης εποχής αφήνοντας έτσι το ναό τη δική τους σφραγίδα.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση οι τεχνίτες επέλεξαν να αφήσουν το αποτύπωμά τους προσθέτοντας έναν αστροναύτη. Ανάλογη προσθήκη εκτιμάται πως είναι και ο δράκος με το παγωτό χωνάκι.
SALAMANCA-OLD-CATHEDRAL
SALAMANCA-CATEDRAL-NUEVA
Οι υποστηρικτές ωστόσο των εναλλακτικών θεωριών, επιμένουν πως ο αστροναύτης ήταν σκαλισμένος στο ναό από παλιά και πως το έργο αποκατάστασης του Καθεδρικού απλά ανέδειξε το κατεστραμμένο γλυπτό.
Το μυστήριο συνεχίζει να ανατροφοδοτείται καθώς δεν υπάρχουν φωτογραφίες πριν την αποκατάσταση ούτε μαρτυρίες- στα αρχεία του ναού- που να επιβεβαιώνουν πως ο αστροναύτης δεν υπήρχε πριν ξεκινήσουν οι εργασίες.
SALAMANCA-CATEDRAL-NUEVA
Ο αστροναύτης πάντως καταστράφηκε το 2010 από βανδάλους και πάλι σύμφωνα με τον Αρχαίο Κώδικα. Στη φωτογραφία φαίνεται να έχει κομμένο το δεξί χέρι ενώ και το πρόσωπό του έχει καταστραφεί. Αργότερα η ζημιά αποκαταστάθηκε.
SALAMANCA-ASTRONAUT
Η πόλη πάντως Σαλαμάνκα πάντως “φιλοξενεί” και άλλα περίεργα γλυπτά όπως το σκάλισμα στη πρόσοψη του Πανεπιστημίου όπου εμφανίζεται περίτεχνα σχήματα και σχέδια. Σε ένα σημείο, κρύβεται ένα κρανίο με ένα βάτραχο στον κορυφή του.
Το συγκεκριμένο σκάλισμα είναι μάλλον παλιό, μέσα 16ου αιώνα. Εκτιμάται πως αναπαριστά τον πρίγκιπα Juan ο οποίος πέθανε σε ηλικία 20 ετών το 1479. Ο βάτραχος, εκτιμάται πως αναπαριστά το γιατρό που είχε αναλάβει τη θεραπεία του.
Η Σαλαμάνκα είναι από τις παλαιότερες πόλεις της Ισπανίας στα βορειοδυτικά της Μαδρίτης. Τον 3ο αιώνα π.Χ. Κατακτήθηκε από τους Καρχηδόνιους, πέρασε στη Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία και στη συνέχεια τέθηκε υπό την κατοχή των Μαυριτανών. Στην πόλη υπάρχουν πολλά μνημεία από διάφορες περιόδους. Το 1998 η Σαλαμάνκα χαρακτηρίστηκε ως Μνημείο Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO.
SALAMANCA_1
SALAMANCA_2
IMG_0687
Baroque patio of the Escuelas Menores         
Σύμφωνα με τον Έριχ Φον Νταίνικεν, στην πλάκα που βρέθηκε στον τάφο του Πακάλ, απεικονίζεται ένας αστροναύτης που βρίσκεται στον θάλαμο ελέγχου του διαστημόπλοιου, καθώς αυτό απογειώνεται.
Η περίφημη ταφική πλάκα του «Ναού των Επιγραφών«, μεγέθους 3,8μ Χ 2,20μ και βάρους 5 τόνων, σκέπαζε ένα μονοκόμματο ογκόλιθο-σαρκοφάγο, που περιείχε τον σκελετό του Πακάλ.
astronaute-palenque_1
Οι Μάγιας πίστευαν σε ένα είδος παράλληλων κόσμων και ΠΑΡΑΛΛΗΛΩΝ ΣΥΜΠΑΝΤΩΝ.. Τον Κάτω Κόσμο, ή τόπο των Νεκρών, τον Πάνω Κόσμο ή Ουρανό τον τόπο των Ουράνιων Θεών και των προγόνων, και τον Μεσαίο Κόσμο, που αντιπροσώπευε τον δικό μας φυσικό κόσμο, τον κόσμο της Ύλης.
Οι αρχαίοι Μάγιας συμβόλιζαν αυτούς τους κόσμους και τις μεταξύ τους διασυνδέσεις σαν ένα δέντρο, που συνήθως ήταν το δέντρο σεΐμπα, το οποίο αντιπροσώπευε το ιερό «Δέντρο της Ζωής» που οι ρίζες του φτάνουν χαμηλά στον κάτω κόσμο, ενώ τα κλαδιά του αγγίζουν τον ουρανό.
Mayan-Tree-of-Life
Δέντρο της Ζωής

Σε γενικές γραμμές μπορούμε να πούμε ότι το Παλένκε ακολουθεί το τριπλό σχήμα: Γη, Ουρανός και Κάτω κόσμος.
Στο κέντρο της πόλης βρίσκονταν τα ανάκτορα του ηγεμόνα, σύμβολο της γης και της εξουσίας.
Στα βόρεια υψωνόταν οι ναοί και οι τάφοι των αρχόντων, που μετά το θάνατο τους μετατρέπονταν σε Θεούς. Αυτό το σημείο της πόλης, συσχετισμένο με τον ουρανό, είχε συνήθως και μεγαλύτερο ύψος.
K’inich Janaab “Pakal
Ήταν κυβερνήτης της πολιτείας των Μάγιας του Παλένκε στην Ύστερη Κλασική περίοδο της προ-Κολομβιανής Μεσοαμερικανικής χρονολογίας.
PakalΠασκάλ ο Μέγας

Κατά τη διάρκεια της μακράς βασιλείας του περίπου 68 χρόνια – τη μεγαλύτερη γνωστή ως regnal περίοδο στο Δυτικό Ημισφαίριο, και την 27η μεγαλύτερη παγκοσμίως – ο Pakalήταν υπεύθυνος για την κατασκευή ή την επέκταση ορισμένων από των πιο αξιοσημείωτων σωζόμενων επιγραφικών μαρτυριών του Palenque και μνημειακής αρχιτεκτονικής.
Το όνομά του με ασφάλεια αποκρυπτογραφήθηκε από σωζόμενες επιγραφές των Μάγια, ως κυβερνήτης ενώ είχε γίνει γνωστός από μια ποικιλία από ψευδώνυμα και προσεγγίσεων, συμπεριλαμβανομένων Pakal (ή Πασκάλ), «Ήλιος Shield», Ήλιος», και (familiarly) και ως Πασκάλ ο Μέγας.
Η λέξη Pakal σημαίνει » ασπίδα «στη γλώσσα των Μάγια
Ajuar_funerario_de_Pakal_el_Grande
Ο τάφος του Pakal στο Εθνικό Μουσείο Ανθρωπολογίας

Alberto Ruz Lhuillier
*Alberto Ruz Lhuillier (27, Ιαν 1906 – 25 Αυγούστου 1979) ήταν ένας αρχαιολόγος του Μεξικού.  Ειδικεύτηκε στην προ-Κολομβιανή Μεσοαμερικανική αρχαιολογία και είναι γνωστός από το κορυφαίο Εθνικό Ινστιτούτο Ανθρωπολογίας και Ιστορίας (INAH) για τις ανασκαφές του για τους Μάγιας και του Παλένκε, όπου βρήκε τον τάφο του άρχοντα των Μάγια, Pakal.
Alberto_Ruz_Lhuillier
Ο Ruz Lhuillier μερικές φορές αναφέρεται και ως ο «Χίτσκοκ της Αρχαιολογίας»

Στα δεκαπέντε πρώτα λεπτά του βίντεο γίνεται αναφορά για τον αρχαίο αστροναύτη του Παλένκε και την ανακάλυψή του:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου