Λίγοι υπηρετούν την Αλήθεια γιατί λίγοι έχουν τη θέληση και λιγότεροι τη δύναμη για να είναι δίκαιοι

-"Μητρός τε και πατρὸς και των άλλων προγόνων απάντων τιμιώτερόν εστιν η Πατρὶς και σεμνότερον και αγιώτερον και εν μείζονι μοίρα και παρα θεοίς και παρ᾿ ανθρώποις τοις νουν έχουσι." -
-"Έστ' ήμαρ ότε Φοίβος πάλιν ελεύσεται καί ές αεί έσεται"
- "Άλ, εσύ που είσαι το Φως, έλα στη Γή!
Κι εσύ Έλ ρίξε τις ακτίνες σου στην ιλύ που ψήνεται
(που βρίσκεται σε κατάσταση αναβρασμού).
Ας γίνει ένα καταστάλαγμα (μια ξηρά)
για να μπορέσουν τα Εγώ να ζήσουν, να υπάρξουν
και να σταθούν πάνω στην παλλόμενη Γη.
Ας μην επικρατήσει η νύχτα, που είναι το μικρόν,
και κινδυνέψει να ταφεί (να σβήσει, να χαθεί)
το καταστάλαγμα του πυρός μέσα στην αναβράζουσα ιλύ,
και ας αναπτυχθεί η Ψυχή, που είναι το μέγιστο,
το σημαντικότερο όλων!"

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Δευτέρα, 26 Ιανουαρίου 2015

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΙΡΑ ΜΑΣ...... 341 ΜΠΚ*****Ε***** ΖΗΤΩ Η ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ. ΑΘΑΝΑΤΟΙ. ΣΗΚΩΣΤΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΨΗΛΑ.



10 ΝΕΚΡΟΙ ΚΑΙ 13 ΤΡΑΥΜΑΤΙΕΣ!
ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΛΕΝΕ ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΛΕΞΙΠΤΩΤΟ.....
Το Ελληνικό F 16 που συμμετείχε σε νατοϊκη άσκηση ήταν έτοιμο να απογειωθεί για μια εκπαιδευτική αποστολή. Μόλις έπιασε την προβλεπόμενη ταχύτητα στον διάδρομο, ο εκπαιδευτής χειριστής επιχείρησε να το “ξεκολλήσει από το έδαφος. Εκεί κάτι πήγε τελείως στραβά. Το αεροσκάφος ενώ πετούσε μόλις στα 40 πόδια, έγειρε δεξιά, το φτερό του ακούμπησε στο έδαφος και συνετρίβη πάνω σε μαχητικά αεροσκάφη που ήταν σταθμευμένα στην πίστα.
Μάρτυρες λένε ότι είδαν τουλάχιστον ένα αλεξίπτωτο κι αυτό δείχνει ότι τουλάχιστον ο ένας χειριστής πρόλαβε να εγκαταλείψει την ίδια ώρα που η πίστα του αεροδρομίου είχε γίνει πύρινη κόλαση. (Τα καθίσματα των μαχητικών είναι σχεδιασμένα να ενεργοποιούνται σε μηδέν ύψος και ακόμη και σε μηδενική ταχύτητα).
Είναι βέβαιο ότι το Ελληνικό μαχητικό αεροσκάφος με την συντριβή του πάνω στα άλλα αεροσκάφη έχει προκαλέσει τον θάνατο και σίγουρα τον σοβαρό τραυματισμό προσωπικού εδάφους, αλλά δεν υπάρχει καμία πληροφορία ότι υπάρχει Έλληνας νεκρός.
Τι μπορεί να έχει συμβεί; Είτε υπήρξε κάποιο τελείως απρόβλεπτο πρόβλημα στον κινητήρα του αεροσκάφους, είτε υπήρξε πρόβλημα στα πηδάλια του μαχητικού και τα δύο θεωρούνται σπάνια. Δεν αποκλείεται βέβαια αν πρόκειται για πρόβλημα κινητήρα αυτό να οφείλεται σε εισρόφηση κάποιου πτηνού ή κάποιου αντικειμένου μέσω του αεραγωγού του F 16.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες οι τραυματίες 13, ενώ το ισπανικό πρακτορείο ειδήσεων EFE και οι ηλεκτρονικές σελίδες ισπανικών εφημερίδων κάνουν λόγο για επιβεβαιωμένη ύπαρξη δύο νεκρών. Τοπική ιστοσελίδα του Αλμπαθέτε και η μεγάλη ισπανική εφημερίδα El Pais επικαλούνται πηγές από το ισπανικό υπουργείο Υγείας, που επιβεβαιώνουν την ύπαρξη δύο νεκρών και κάνουν λόγο για οκτώ σοβαρά τραυματίες.
Όπως δήλωσε εκπρόσωπος του υπουργείου Αμύνης της Ισπανίας από τους 13 τραυματίες που νοσηλεύονται σε νοσοκομείο του Αλμπαθέτε, οι επτά φέρουν σοβαρά τραύματα, ενώ η κατάσταση των πέντε κρίνεται σταθερή. Παρ΄όλα αυτά, δεν υπήρξε επίσημη ενημέρωση από ισπανικής πλευράς για την εθνικότητα των νεκρών και των τραυματιών.
Νωρίτερα, πληροφορίες ήθελαν τρεις από τους τραυματίες να βρίσκονται σε μονάδα εντατικής θεραπείας, ενώ ένας ακόμα να έχει υποστεί ακρωτηριασμό.
Για την Ισπανία αναχωρεί άμεσα ο Αρχηγός ΑΤΑ Χρήστος Βαίτσης.                                                           ΖΗΤΩ Η ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ. ΑΘΑΝΑΤΟΙ. ΣΗΚΩΣΤΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΨΗΛΑ. *****ΟΜΑΔΑ ΕΨΙΛΟΝ*****ΑΙΩΝΙΑ ΣΑΣ Η ΜΝΗΜΗ ΗΡΩΕΣ!
Εμπειροι πιλότοι με περισσότερες από 1.000 ώρες πτήσης ήταν ο σμηναγός Παναγιώτης Λάσκαρης, 35 ετών και ο επίσης σμηναγός Αθανάσιος Ζάγκας, 31 ετών, που βρήκαν τραγικό θάνατο όταν το μαχητικό αεροσκάφος F-16 Block 50 της 341 Μοίρας στο οποίο επέβαιναν κατέπεσε και συνετρίβη κατά τη διαδικασία της απογείωσης από την αεροπορική βάση Los Llanos στο Αλμπαθέτε της Ισπανίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου