



Έτσι, αυτό που σας καλωσορίζει όταν εισάγετε τις πύλες της κόλασης ... συγγνώμη, εννοούσα τις πύλες του αεροδρομίου, είναι ... ένα άλογο ύψους 10 μέτρων, υψηλής ποιότητας fiberglass με φλέβες έξω από ολόκληρο το σώμα του και δαιμονικά κόκκινα μάτια που λάμπουν. Ενδιαφέρον γεγονός: το άλογο σκότωσε τον δημιουργό του, Luis Jimenez, ενώ εργαζόταν σε αυτό. Ένα τμήμα του γλυπτού θρυμματίστηκε και έπεσε πάνω του προκαλώντας θανατηφόρα τραύματα. Οι φίλοι του Luis Jimenez λένε τώρα ότι το άλογο είναι καταραμένο. (Το πρώτο πράγμα που μου ήρθε στο μυαλό όταν είδα αυτό το φοβερό κομμάτι «για ντεκόρ αεροδρόμιου» είναι: το άλογο Πάλε της Αποκάλυψης. Είναι το τέταρτο άλογο στοβιβλίο της Αποκάλυψης και ονομάζεται «Death». – “And I looked, and behold a pale horse; and his name that sat on him was Death, and Hell followed with him. And power was given unto them over the fourth part of the earth, to kill with sword, and with hunger, and with death, and with the beasts of the earth”. – Revelation 6:7-8) Με άλλα λόγια, τοάλογο «Death» έφερε τη θανάτωσή τους με όπλα, με την πείνα, και με την ασθένεια. Αυτός είναι αρκετά ακραίος αερολιμένας για οικογένειες, έτσι; Δεν φαίνεται πως το άλογο δεν πρέπει να είναι εκεί;




Κοιτάζοντας κανείς τις τοιχογραφίες θα πιστέψει ίσως τα λόγια του δημιουργού τους Leo Tanguma, ο οποίος είχε δηλώσει ότι «Αποστολή μου είναι να τονίσω την αξιοπρέπεια όλων των ανθρώπων, να διατηρήσω την πολιτιστική κληρονομιά των Chicanos και, το πιο σημαντικό από όλα, να διαδώσω τις ιδέες της αγάπης, του σεβασμού και της δικαιοσύνης». Πράγματι, είναι πιθανό να διαπιστώσετε κανείς ένα αντιπολεμικό μήνυμα κοιτάζοντας τις τοιχογραφίες, μελετώντας τις όμως προσεκτικά, ίσως και να αλλάξει άποψη, όπως και αρκετοί άνθρωποι που τις πρωτοαντίκρισαν στην τελετή των εγκαινίων του αεροδρομίου. Οι τοιχογραφίες περιέχουν δεκάδες, ίσως και εκατοντάδες λεπτομέρειες που δεν γίνονται αντιληπτές με μια απλή ματιά. Στην πραγματικότητα, κανείς δεν μπορεί να καταλάβει τι ακριβώς σημαίνουν όλες αυτές οι απεικονίσεις, μερικοί πάντως πιστεύουν ότι δεν είναι τίποτε άλλο από την αποτύπωση των σκοτεινών σχεδίων της Νέας Τάξης πραγμάτων και της Μυστικής Κυβέρνησης που έχει επιβληθεί.

(Ας μην ξεχνάμε πόσα παιδιά σκοτώθηκαν ομαδικά από παράφρονες. Τελικά, μήπως εκτελούσαν κάποιο σχέδιο ή πόσα παιδιά πεθαίνουν από εμβόλια κάθε μέρα και γίνονται αποκαλύψεις ότι μόνο κακό κάνουν παρά καλό; Ένα παρακλάδι του βιολογικού πολέμου!)

«Ήμουν κάποτε ένα μικρό παιδί που λαχταρούσε για άλλους κόσμους,
αλλά δεν είμαι πλέον ένα παιδί για έχω γνωρίσει τον φόβο,
Έχω μάθει να μισώ, πόσο τραγική είναι η νεολαία
η οποία ζει με τους εχθρούς, με σχοινιά αγχόνης.
Ωστόσο, εξακολουθώ να πιστεύω να κοιμηθεί μόνο σήμερα, που θα ξυπνήσω,
ένα παιδί και πάλι, και να αρχίσω να γελώ και να παίζω.»
Τελειώνει έτσι πάντως.... Hama Herchenberg 14 χρόνων, πέθανε στις 18 Δεκέμβρη του 1943 σε στρατόπεδο συγκέντρωσης του Άουσβιτς.






Πίσω από τα φέρετρα υπάρχει ένα κορίτσι που κρατά μια πινακίδα με το σύμβολο της πτώσης του 5ου Ηλίου που σύμφωνα με την διδασκαλία των Μάγια, αυτή η πλανητική αναστάτωση τους έχει οδηγήσει στην προφητεία του 2012 ή συμβολίζει το τέλος του σημερινού πολιτισμού όπως τον ξέρουμε με ένα καινούργιο παγκόσμιο. Τα τρία ανοικτά-φέρετρα περιέχουν νεκρά κορίτσια από διαφορετικές κουλτούρες και θρησκείες. Αριστερά είναι μια μαύρη γυναίκα στο κέντρο είναι μια ιθαγενής της Αμερικής και το τρίτο της λευκής φυλής (για το τρίτο θα το αναλύσουμε ποιο κάτω). Γιατί εκεί με τα άλλα ζώα προς εξαφάνιση; Είμαστε πρόβλεψη της εξαφάνισης αυτών των ομάδων; Γνωρίζουμε ήδη ότι ο στρατός έχει αναπτύξει ειδικά βιολογικά χημικά όπλα. Εδώ αναφερόμαστε για το Νέο Αμερικανικό Πρόγραμμα του Αιώνα (PNAC), που σ’ ένα έγγραφο που καθορίζει την εξωτερική και αμυντική πολιτική των ΗΠΑ έχει γραφτεί το εξής:
«... Η τέχνη του πολέμου ... θα είναι πολύ διαφορετική από ό, τι είναι σήμερα ..."Η μάχη" πιθανότατα θα λάβει χώρα σε νέες διαστάσεις ... προηγμένες μορφές του βιολογικού πολέμου που μπορούν να "στοχεύσουν" ειδικά γονότυπους μπορεί να μετατρέψει βιολογικού πολέμου από το βασίλειο του τρόμου για ένα πολιτικά χρήσιμο εργαλείο.»


Η αλήθεια είναι πως ακόμα και αν παραβλέψει κανείς τα συνωμοσιολογικά σενάρια, το λιγότερο που μπορεί κανείς να πει γι’ αυτές είναι ότι είναι αλλόκοτες και συνήθως δεν παίρνουν καλές κριτικές από τους επισκέπτες του αεροδρομίου, αφού οι περισσότεροι τις θεωρούν απωθητικές. Ιδιαίτερη εντύπωση προκαλεί ο στρατιώτης που μοιάζει με εξωγήινο αν και η επίσημη άποψη είναι ότι φοράει απλώς αντιασφυξιογόνο μάσκα. Ο Alex Christopher ισχυρίζεται πως ο καλλιτέχνης του είχε εκμυστηρευθεί ότι δέχτηκε οδηγίες σχετικά με το πώς να σχεδιάσει τις τοιχογραφίες, δήλωση την οποία αρνήθηκε αργότερα. Έτσι, οι περισσότεροι ερευνητές θεωρούν πως ο καλλιτέχνης ήταν θύμα Mind control.

Ορισμένοι άλλοι παρατηρούν πως οι τοιχογραφίες παραπέμπουν σε συγκεκριμένες ομάδες και θεωρίες και προκαλούν ενδιαφέρουσες σκέψεις. Για παράδειγμα, τα τρία φέρετρα με τις νεκρές γυναίκες, που ανήκουν στη λευκή, τη μαύρη και την κόκκινη φυλή, συνδέονται με τελετουργίες της Λέσχης των Οστών και του Κρανίου, μέλη της οποίας υπήρξαν οι Πρόεδροι Μπους. Η αλήθεια είναι πως ο καθένας μπορεί να ερμηνεύσει τις τοιχογραφίες με όποιον τρόπο θέλει. Ένα απλό Αεροδρόμιο ή κάτι Παραπάνω; Μέσα στον περιορισμένο χώρο ενός άρθρου προσπάθησα να παρουσιάσω όσο το δυνατό πληρέστερα την εικόνα ενός αεροδρομίου που ποτέ δεν έχω επισκεφτεί. Οι σκεπτικιστές σίγουρα (και με το δίκιο τους σε αρκετά σημεία) θα κρίνουν ως υπερβολικές τις θεωρίες συνωμοσίας. Από την άλλη, ερευνητές όπως ο David Ickeπιστεύουν ότι το αεροδρόμιο του Ντένβερ δεν είναι τυχαίο, μιας και η πόλη αυτή έχει επιλεγεί από τη Μυστική Κυβέρνηση ως το κέντρο του δυτικού τομέα των ΗΠΑ. Ο Icke ισχυρίζεται ότι η Ατλάντα θα είναι το ανατολικό κέντρο, γι’ αυτό και ο σχεδιασμός των αεροδρομίων των δύο πόλεων είναι παρόμοιος. Φοβάμαι πως δεν είναι δυνατό να εξακριβώσουμε εάν οι παραπάνω θεωρίες είναι αληθινές. Ωστόσο, είναι οφθαλμοφανές ότι το αεροδρόμιο βρίθει μυστικιστικών συμβόλων, τα οποία δεν μπορεί να τοποθετήθηκαν εκεί τυχαία αλλά από κάποιον ή κάποιους που είναι γνώστες αυτών των θεμάτων. Ποιος είναι ο σκοπός αυτών των συμβολισμών; Πολλοί θεωρούν ότι οι τοιχογραφίες διηγούνται ουσιαστικά τα σχέδια της Νέας Τάξης για ολόκληρο τον πλανήτη. Δεν μπορούν να μην παρατηρήσουν ότι η φλεγόμενη πόλη έχει δύο ουρανοξύστες που μοιάζουν πολύ με τους Δίδυμους Πύργους, ενώ επισημαίνουν πως κατά καιρούς γίνονται τροποποιήσεις σε διάφορα σημεία της τοιχογραφίας, τονίζοντας κάποια μέρη της περισσότερο από κάποια άλλα. Οι συνωμοσιολόγοι πιστεύουν πως πιθανώς τα σημεία που τονίζονται αφορούν στα σχέδια εκείνα που έχουν ήδη υλοποιηθεί, όπως συνέβη στην απεικόνιση της φλεγόμενης πόλης, η οποία ίσως και να είναι η Νέα Υόρκη. Παρατηρούν ακόμη πως επάνω από τη φιγούρα του στρατιώτη, την οποία ονομάζουν Darth Vader λόγω της ομοιότητάς της με τον συγκεκριμένο ήρωα των ταινιών Star Wars, υπάρχουν λωρίδες καπνού, που σύμφωνα με αυτούς είναι τα μυστηριώδηchemtrails. Όλα αυτά αλλά και περισσότερα που μόνοι σας θα διακρίνετε, δεν μπορούν να αποτελούν απλές συμπτώσεις.
Μια τυπική αίθουσα αναμονής στο Concourse A (Πύλη Α31) του αεροδρομίου του Denver. Σύμφωνα με φήμες, κάτω από αυτήν και ολόκληρο το αεροδρόμιο υπάρχουν εγκαταστάσεις 8 τετραγωνικών χιλιομέτρων, όπου άνθρωποι και εξωγήινοι εργάζονται από κοινού!

ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙ ΑΛΛΟ ΣΥΝΩΜΟΣΙΟΛΟΓΙΚΑ ΣΥΝΔΕΕΙ ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ DENVER



Φαντάζομαι πως όλοι μας έχουμε δει την εκπληκτική (!!!) ταινία επιστημονικής φαντασίας «Στενές επαφές 3ου τύπου» του Steven Spielberg. Τι κοινό όμως έχει με το αεροδρόμιο του Denver;
Σε κάποια σκηνή της ταινίας μερικοί επιστήμονες προσπαθούν να αποκωδικοποιήσουν έναν αριθμό που τους ήρθε με σήμα από το διάστημα. Αυτός ο αριθμός είναι ο παρακάτω που φαίνεται και στην φωτογραφία και στην ταινία οδηγούσε στο βουνό που θα γινόταν η επαφή με τους εξωγήινους:

Σημείωση: Σε παλαιότερη έκδοση του Google Earth οι συντεταγμένες οδηγούσαν απευθείας στο αεροδρόμιο του Denverενώ στην τωρινή έκδοση οδηγούν σε μια φάρμα 50 μίλια Βόρεια του αεροδρομίου.

Γενικά στη περιοχή του Ντένβερ κάποια συμβάντα δεν μπορείς να τα χαρακτηρίσεις απλές συμπτώσεις και ότι δεν σχετίζονται με τα σχέδια της παγκόσμιας τάξης που κάποιοι θέλουν να μας επιβάλουν.

Global Sciences Congress, Denver 1993.
Στο βίντεο ο ομιλητής επιγραμματικά κάνει μια αναδρομή με ιστορικές αναφορές στον χρόνο, από την αρχή της δημιουργίας της Αμερικής και το πως έφτασαν μέχρι σήμερα.
Δεν θα παρέλειπε φυσικά να αναφέρει με ποιό τρόπο η Κεντρική τράπεζα ανέλαβε δουλειά στην Αμερική. Αναφέρεται σε Βαβυλωνιακό τρόπο ζωής (δεν έχει καθόλου άδικο) και οικονομικού συστήματος ο οποίος έχει επιβληθεί, όπου ο νόμος του χρήματος εξαρτά τον άνθρωπο. Οι άνθρωποι αυτοί προέρχονται από παλιά, βρίσκοντας καταφύγιο τα γονίδιά τους στην λίμνη της ανεξερεύνητης Αμερικής. Ήλθαν για να εξαπλώσουν την δύναμή τους, όταν τα καθεστώτα από τα οποία προήρχοντο έπεφταν από τους πολέμους ή εξοστρακίζοντο λόγω πολιτικο-κοινωνικών αλλαγών.
Όποτε πηγαίνω στο Κογκρέσο συνεχίζει, έχω την εντύπωση πως θα αντικρίσω την Αμερικανική κυβέρνηση, αλλά αυτή ποτέ δεν είναι εκεί. Βρίσκεται στην Αγγλία,... αυτή εδώ που βλέπουμε όποτε την βλέπουμε, είναι ολογραμμική αν θέλετε πέστε το έτσι.
Η Βαβυλωνιακή αντίληψη εδώ και 5.000 ετών, κυριαρχεί σήμερα στην χώρα μας και στον πλανήτη.
Στον βασικό κορμό της ομιλίας, ο ομιλητής επικεντρώνει την ουσία του όλου προβλήματος κυρίως στο μονοπώλιο του ιατρικού συστήματος. Δεν υπάρχει κανένας έλεγχος για τα φάρμακα αναφέρει, που εγκρίνονται από τον οργανισμό παγκόσμιας υγείας. Ο οργανισμός υποτίθεται ότι ιδρύθηκε για να προστατεύει τους ανθρώπους από τοξικά φάρμακα και χημικά !!! Οι φαρμακευτικές εταιρίες είναι οι μόνες οι οποίες παρουσιάζουν καλπάζοντα κέρδη. Ο Οργανισμός απλώς λειτουργεί ως αδειοδότης. Αν τύχει και κάποια υπόθεση εμπλακεί δικαστικά, γίνεται χρονοβόρα και αν η απόφαση είναι καταδικαστική, παίρνει 10 χρόνια μέχρι να αποσυρθεί το φάρμακο από την αγορά, το οποίο εν συνεχεία πωλείται σε άλλες χώρες (!!)
Όλες οι φαρμακευτικές εταιρίες ανήκουν στον Ροκφέλερ, ο οποίος έχει δημιουργήσει ένα συγκεκριμένο σύστημα υγείας. Στο παιχνίδι συμμετέχουν και οι ασφαλιστικές εταιρίες που χρεώνουν βάσει προβλέψεων. (Σίγουρα έχουμε ακούσει πως παρανόμως υπάρχουν εταιρίες που διατηρούν προσωπικό με ποσοστά, για πελάτες που θα φέρουν δεχόμενοι να κάνουν ειδικές εξετάσεις προβλεπόμενων πιθανών μελλοντικών ασθενειών, έναντι αδράς αμοιβής. Στην πραγματικότητα εγκαθιδρύουν ένα σύστημα της χώρας, όπου τα στοιχεία συλλέγονται για το ιστορικό του υποψήφιου πελάτη και του μελλοντικού γόνου κληρονόμου).
Και συνεχίζει, πως για όλα ισχύει το μονοπώλιο και ο έλεγχος στην Αμερική που τον έχει πλήρως η FED, με πρωτομάστορα την Χίλαρι Κλίντον. Η χώρα βρίσκεται υπό κατοχή μιας μικρής ομάδας ανθρώπων. Στην πραγματικότητα δεν υπάρχει ελεύθερη αγορά.
Η λέξη ανταγωνιστικότητα βγήκε από το στόμα του Robert McNamara γραμματέα του Υπουργείου Άμυνας για πρώτη φορά, ο οποίος ανέλαβε να συντάξει το σύνολο του ιατρικού σχεδιασμού για όλον τον πλανήτη, μειώνοντας τις επιλογές φαρμάκων και ιατρικών επιλογών (!!!!!!). Η διαχείριση του ανταγωνισμού δεν είναι παρά μια απόλυτα φασιστική πρωτοβουλία, σε θέματα υγείας. Όπου κάποιος αποφασίζει για το κόστος και η άλλη πλευρά πρέπει να επιλέξει αν το αντέχει.
Στην φύση διατίθενται απλόχερα από το χέρι του Θεού και χωρίς κόστος όλα τα φάρμακα για κάθε ασθένεια, χωρίς να έχει κάποιος μοχθήσει ή ξοδέψει γι’ αυτό.

Ένας μοναχικός και «αθόρυβος» 24χρονος διδακτορικός φοιτητής στις Νευροεπιστήμες είναι ο «κακός» που έκλεψε με τραγικό τρόπο την παράσταση στην αμερικανική πρεμιέρα της ταινίας «Ο Σκοτεινός Ιππότης: Η Επιστροφή» στην Ορόρα, προάστιο του Ντένβερ στο Κολοράντο των Ηνωμένων Πολιτειών. Φορώντας αλεξίσφαιρο γιλέκο, αντιασφυξιογόνο μάσκα και κρατώντας ένα τουφέκι, μία καραμπίνα και δύο πιστόλια ο Τζέιμς Χολμς σκόρπισε τον θάνατο σε κατάμεστη αίθουσα του κινηματογράφου, ανοίγοντας αδιακρίτως πυρ κατά των θεατών. Τουλάχιστον 12 οι νεκροί και περισσότεροι από 50 οι τραυματίες ο τραγικός απολογισμός του παραληρήματος ενός ακόμη «συνηθισμένου» και «αδιάφορου» νέου – ενός δολοφόνου που, όπως δήλωσε γείτονάς του στην ίδια πολυκατοικία, «δεν τον ήξερε κανείς...».
Ο ίδιος περιέγραφε τον εαυτό του ως έναν «ήσυχο και καλόβολο φοιτητή της ιατρικής σχολής» – αυτό ακριβώς έγραψε στη φόρμα που συμπλήρωσε προτού ενοικιάσει το διαμέρισμά του, τον Μάιο του 2011. Μυώδης, μελαχρινός, ψηλός και με καταγωγή από την Καλιφόρνια, ο Χολμς περιγράφεται ως ένα μοναχικό άτομο από τους γείτονές του, τους οποίους «ποτέ δεν χαιρετούσε».
«Κανείς δεν τον ήξερε. Κανείς» δήλωσε σε δημοσιογράφους ένας ένοικος της πολυκατοικίας.
Ένα από τα μαθήματα τα οποία παρακολουθούσε ο Χολμς στο πανεπιστήμιο αφορούσε τη «Βιολογική βάση των ψυχιατρικών και νευρολογικών διαταραχών». Σύμφωνα με εκπρόσωπο του πανεπιστημίου, ο Χολμς παράτησε τα μαθήματα ξαφνικά πριν από έναν μήνα, χωρίς να δώσει κάποια εξήγηση. Η αστυνομία ανέφερε ότι ο δράστης δεν είχε προηγούμενο ποινικό μητρώο, εκτός από μία οδική παράβαση.
Η πολυκατοικία εκκενώθηκε έπειτα από ομολογία του ιδίου ότι είχε τοποθετήσει εκρηκτικά στο διαμέρισμά του. Όπως ανέφερε ο αρχηγός της αστυνομίας της Ορόρα Νταν Οατς, ο Χολμς είχε παγιδεύσει το σαλόνι του με καλώδια που συνδέονταν με πλαστικά μπουκάλια τα οποία περιείχαν εκρηκτικό υγρό. Φοιτητής στην Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου του Κολοράντο ο Χολμς είχε κινήσει διαδικασίες προκειμένου να εγκαταλείψει το διδακτορικό του στις Νευροεπιστήμες.
«Όλες οι περιπτώσεις μαζικών πυροβολισμών έχουν το κοινό κίνητρο ενός δράστη που αποζητεί την αθανασία. Καθένας από αυτούς τους δράστες υποφέρουν από διαφορετικού βαθμού παράνοια και αποστροφή προς την ευρύτερη κοινότητα» εξήγησε ο αμερικανός ψυχίατρος και εγκληματολόγος Δρ. Μάικλ Βέλνερ. Και προσέθεσε: «Πρέπει να μισείς τους πάντες προκειμένου να μπορείς να σκοτώσεις οποιονδήποτε. Και έρχεται μια στιγμή που ο μαζικός δολοφόνος περνάει ένα μοιραίο κατώφλι στο οποίο αποφασίζει ότι η "ιερή αγανάκτηση" και το "δικαίωμά του να καταστρέψει" είναι πιο σημαντικά από τη ζωή οποιουδήποτε τυχαίου προσώπου μπορεί να γίνει θύμα του».
Στη σκοτεινή αίθουσα οι θεατές παρακολουθούσαν μια σκηνή με πυροβολισμούς στη μέση της νύχτας. Δεν προκαλεί εντύπωση λοιπόν που όταν ο μασκοφόρος δράστης εισέβαλε ένοπλος στην αίθουσα κάνοντας χρήση χημικών και ανοίγοντας πυρ κατά πάντων κανείς δεν συνειδητοποίησε αμέσως τι ακριβώς συνέβαινε. Άλλοι συνέχισαν να παρακολουθούν την ταινία, άλλοι νόμιζαν ότι επρόκειτο για επιπλέον «σόου», άλλοι είχαν ήδη χάσει τη ζωή τους. «Εκείνη τη στιγμή βλέπαμε μια σκηνή με καταδίωξη και πυροβολισμούς» είπε ο αυτόπτης μάρτυρας Κουέντιν Κάλντγουελ, ενώ η σύζυγός του προσέθεσε: «Πίστευα ότι ήταν πολύ καλά ηχητικά εφέ».
Ο Χολμς συνελήφθη από την αστυνομία σε παρακείμενο χώρο στάθμευσης αυτοκινήτων χωρίς να προβάλει καμία αντίσταση.
Γιατί ο Batman;
Οι φανταστικές περιπέτειες με ήρωα τον Batman δεν είναι ό,τι πιο βίαιο διαθέτει η αμερικανική μαζική κουλτούρα – από την εποχή που αυτός ο υπερήρωας βγήκε στο χαρτί, το μακρινό 1939, ως τις σύγχρονες κινηματογραφικές εκδοχές του. Γιατί λοιπόν ο μακελάρης της περασμένης Πέμπτης διάλεξε να σκορπίσει τυφλά τον θάνατο στη διάρκεια προβολής της συγκεκριμένης ταινίας; Ψυχολόγοι του FBI που προσπαθούν να απαντήσουν στο ερώτημα εντοπίζουν τα εξής χαρακτηριστικά στην ιστορία και στην «περσόνα» του Batman, τα οποία ίσως συνδέθηκαν μοιραία με το μυαλό του εκτελεστή του Κολοράντο:
• Ο Μπρους Γουέιν, ο υποτιθέμενος «αληθινός άνθρωπος» πίσω από τον ήρωα, αποφάσισε να μεταμορφωθεί σε Batmanόταν ένας κακοποιός σκότωσε τους γονείς του έξω από μια κινηματογραφική αίθουσα.
• Σε περιπέτεια της δεκαετίας του '80 ο «κακός» Τζόκερ δολοφονεί όλους τους θεατές ενός σινεμά χρησιμοποιώντας χημικό αέριο – αέριο έριξε και ο 24χρονος Χολμς προτού αρχίσει να πυροβολεί στα τυφλά.
• Στην ίδια περιπέτεια ένας άνδρας ανοίγει πυρ σε ένα σινεμά που παίζει ταινίες πορνό, αφού προηγουμένως τον είχαν απολύσει από τη δουλειά του.
• Η επίμαχη ταινία «Ο Σκοτεινός Ιππότης: Η επιστροφή» περιλαμβάνει τουλάχιστον δύο σκηνές όπου ανυποψίαστοι άνθρωποι δέχονται επίθεση σε δημόσιους χώρους: μία σε ένα χρηματιστήριο και μία σε αθλητικό στάδιο.
Κολοράντο, 13 χρόνια πριν
«Μισούσαν τους πάντες» και σκότωσαν.
Πριν από 13 χρόνια, στις 20 Απριλίου 1999, στο μέσον της σχολικής ημέρας, οι 18χρονοι Έρικ Χάρις και Ντίλαν Κλίμπολντ εισέβαλαν πάνοπλοι στο Λύκειο Κόλουμπαϊν στη μικρή πόλη Λίτλτον του Κολοράντο, φορώντας μαύρες καμπαρντίνες και μάσκες. Στα περίπου 30 λεπτά που μεσολάβησαν προτού αυτοκτονήσουν, σκότωσαν 12 συμμαθητές τους και έναν καθηγητή – κάνοντας χρήση όπλων, μαχαιριών και αυτοσχέδιων βομβών τις οποίες είχαν κατασκευάσει με πληροφορίες από το Διαδίκτυο.
Τραυμάτισαν ακόμη 21 άτομα. Ήταν η πιο αιματηρή επίθεση που έγινε σε Λύκειο της χώρας. Το κίνητρο των δραστών δεν έχει ακόμη εξακριβωθεί - πέραν του ότι, όπως οι ίδιοι συνήθιζαν να λένε, «μισούσαν τους πάντες». Όπως αποκαλύφθηκε από τα ημερολόγια, τις σημειώσεις και τα βίντεο που άφησαν πίσω τους οι δύο έφηβοι -φίλοι από το Γυμνάσιο, λάτρεις των υπολογιστών, των βίαιων βιντεοπαιχνιδιών και με μικροπαραβάσεις στο ενεργητικό τους- σκόπευαν να σκοτώσουν πολύ περισσότερα άτομα.
Είχαν μάλιστα υπολογίσει την ώρα που θα βρισκόταν ο μεγαλύτερος αριθμός μαθητών στην καφετέρια του σχολείου – 500 άτομα στις 11.15 το πρωί. Η μικρή πόλη θα μετρούσε πολλαπλάσια θύματα αν είχαν εκραγεί οι δύο βόμβες προπανίου που είχαν τοποθετήσει στον χώρο οι δράστες. Ψυχοπαθείς, φιλοναζιστές, μέλη της νεανικής συμμορίας «Μαφία με τις καμπαρντίνες» ή απλά δύο προβληματικοί νέοι που δεν άντεχαν άλλο τους τραμπουκισμούς των συμμαθητών τους όταν ήταν μικρότεροι; Τα ερωτήματα παραμένουν αναπάντητα. Επέλεξαν ως μέρα δράσης τους την 110η επέτειο από την γέννηση του Χίτλερ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου